Як функціонує авто інклюзивного класу для людей на кріслах колісних у Львові

Цього року компанія Uklon, за підтримки АЗК OKKO, запустила клас авто «Інклюзивний» для людей, які користуються кріслами колісними. Львівська міська рада підтримала ініціативу та запровадила програму компенсації вартості проїзду для людей, щоб зробити поїздки ще доступнішими.

«Це дуже важлива ініціатива, адже мешканці мають можливість безперешкодно пересуватися містом, а місто компенсує вартість цієї поїздки. Сума компенсації – 800 гривень на місяць для однієї людини, і звернутися за цією компенсацією – дуже просто і зручно», – зауважила Валентина Бартошик, директорка департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради.

«Ми активно працюємо над розвитком класу авто «Інклюзивний» у Львові. Перші 5 місяців продемонстрували нам, що цей сервіс дуже потрібний місту і ми дійсно раді, що разом з партнером ОККО можемо змінювати та покращувати повсякденне життя львівʼян. Далі – більше, плануємо закупити нові авто і ще активніше розвивати «Інклюзивний» в західній частині України», – сказав СЕО Uklon Сергій Гришков.

Так, від початку року пасажири здійснили більше 800 поїздок та проїхали більше 8500 км класом авто «Інклюзивний». Такою можливістю скористалися 159 пасажирів, які пересуваються на кріслі колісному. Найпопулярнішими локаціями, куди їздять користувачі Інклюзивного класу, стали лікарні, ТРЦ, заклади культури та залізничний вокзал.

Наразі у Львові виконують замовлення 3 адаптовані авто, які були куплені завдяки допомозі мережі АЗК OKKO, яка також забезпечує їх пальним протягом року.

Новий клас авто доступний в Львові та його передмісті в радіусі 20 км. Авто класу «Інклюзивний» оснащені механічним підіймачем, рампою, спеціальними пасками безпеки та кріпленнями для фіксації крісла колісного. Усі поїздки на авто класу «Інклюзивний» виконують професійні драйвери, які пройшли тренінг зі спілкування та взаємодії з людьми з порушеннями опорно-рухового апарату. Крім послуги перевезення, у разі, якщо пасажир з інвалідністю пересувається без супроводу, водій допоможе перенести багаж або особисті речі.

Дізнатись хто може скористатись послугою, інформація щодо компенсації та які документи потрібно для її отримання – за посиланням.

Нагадаємо, заява та пакет документів подаються один раз для включення до переліку одержувачів компенсації. Надалі треба подавати лише трансферний квиток – у паперовій чи електронній формі, чи надсилати скановані копії на е-скриньку відділу соцзахисту.

Якщо на час звернення вже скористалися послугою, можна одразу подати трансферний квиток і документ, що підтверджує оплату, попередньо згенерувавши в користувацькому додатку (UKLON на IOS чи Android). Під час подання копій документів, потрібно пред’явити їх оригінали для засвідчення копій працівником.

Поділитись: