Інформуємо, що відповідно до Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 (далі – Положення), житлова субсидія на оплату житлово-комунальних послуг, витрат на управління багатоквартирним будинком призначається з місяця звернення за її призначенням до дати закінчення опалювального сезону і розраховується:

на неопалювальний сезон – з 1 травня по 30 вересня;

на опалювальний сезон – з 1 жовтня по 30 квітня.

На даний час призначено житлову субсидію з 01.05.201916631домогосподарству, з яких 16464 домогосподарства отримають субсидію готівкою.

У разі подання заяви про призначення житлової субсидії протягом двох місяців з початку опалювального (неопалювального) сезону житлова субсидія призначається з початку такого сезону.

Таким чином, якщо громадяни не змогли звернутися за призначенням житлової субсидії протягом травня місяця житлова субсидія може бути призначена з початку неопалювального сезону (з 01.05.2019) у разі, коли таке звернення надійде до 30.06.2019.

Звертаємо увагу, що згідно з п.16 Положення громадянин, якому призначено житлову субсидію, зобов’язаний протягом 30 календарних днів проінформувати структурний підрозділ з питань соціального захисту населення про обставини для перерахунку призначеної житлової субсидії, зокрема:

зміну складу зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) членів домогосподарства (орендар, внутрішньо переміщена особа – членів домогосподарства, які фактично проживають в житловому приміщенні (будинку), їх соціального статусу;

зміни у складі сім’ї члена домогосподарства;

зміну переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, умов їх надання;

зміну переліку витрат на управління багатоквартирним будинком;

зміну управителя, виконавця комунальних послуг, створення об’єднання;

настання умов, зазначених у підпунктах 2 і 4 пункту 6 цього Положення (пп.2 п.6 – у володінні транспортний засіб, що підлягає державній реєстрації і з дати випуску якого минуло менше п’яти років; пп.4 п.6 – купівля або набуття права власності на земельну ділянку, квартиру (будинок), транспортний засіб (механізм), оплата послуг (крім медичних, освітніх), будівельні матеріали, інші товари довгострокового вжитку на суму, яка на дату купівлі, оплати, набуття права власності в інший законний спосіб перевищує 50 тис. гривень).

У разі зміни складу зареєстрованих (фактично проживаючих) у житловому приміщенні (будинку) осіб, складу сім’ї члена домогосподарства подаються нові заява та декларація.

На виконання вимог Положення за рішенням комісії надання раніше призначеної житлової субсидії припиняється, зокрема, коли громадянин не повідомив структурному підрозділу з питань соціального захисту населення про обставини, зазначені у пункті 16 цього Положення, протягом 30 календарних днів з дня їх виникнення.

Надання житлової субсидії у зазначених випадках припиняється з місяця, наступного за місяцем, в якому їх виявлено.

У тиких випадках житлову субсидію після подання нових заяви та декларації може бути призначено лише на наступний опалювальний (неопалювальний) сезон за рішенням комісії.

За отриманням інформації:

‑ про спожиті послуги, нараховані суми за послуги, розмір заборгованості (переплати) одержувачі житлової субсидії звертаються до управителів, об’єднань, виконавців комунальних послуг.

‑ про операції, здійснені за обліковим записом одержувача житлової субсидії щодо перерахування коштів управителям, об’єднанням, виконавцям комунальних послуг, одержувачі субсидії звертаються до АТ “Ощадбанк”. Інформація надається в порядку, визначеному АТ “Ощадбанк”;

‑ з будь-яких питань, пов’язаних з призначенням житлової субсидії, одержувачі субсидії звертаються до районних відділів соціального захисту управління соціального захисту Львівської міської ради.

Контакти відділів соціального захисту районів міста Львова

Галицький:

тел.: 261-44-50

Залізничний:

тел.: 295-82-28

Личаківський:

тел.: 254-62-89

Сихівський:

тел.: 254-64-80

Франківський:

тел.: 237-50-81

Шевченківський:

тел.: 252-28-40

Прийом громадян у “Єдиних приймальнях” районних відділів соціального захисту проводиться:

понеділок – з 13 до 19 год.;

вівторок-четвер – з 08 до 19 год.

Записатись на прийом в “Єдину приймальню” в режимі он-лайн та дізнатись більше інформації про різні види допомог можна на сайті “Львів соціальний”: http:// social.lviv.ua.

Поділитись: