У Львові за період карантину роздали понад 2160 продуктових наборів потребуючим мешканцям

Соціальні установи Львова працюють, аби найбільш потребуючі мешканці отримали допомогу — як у вигляді телефонних консультацій, так і в найбільш потрібних продуктах харчування та засобах гігієни. Допомогою намагаються охопити усіх містян, які опинилися у скруті і потребують допомоги.

«Зараз, під час карантину, соціальні структури та установи нашого міста намагаються підтримати усіх львів’ян, які потребують нашої допомоги. А це, насамперед, літні люди, які залишилися самотніми; люди з інвалідністю, які не можуть вийти з помешкання; люди, котрі залишились без роботи і, відповідно, без грошей; одинокі матері та батьки. На час карантину місто разом із благодійниками та волонтерами забезпечує їх засобами першої необхідності, продуктовими наборами чи іншими речами.

Комусь потрібно допомогти продуктами, хтось потребує консультації психолога, дехто лише хоче поговорити із соцпрацівником, аби відчути себе потрібним. Хтось мусить подати документи на призначення допомоги чи субсидії, декому достатньо телефонної консультації. Робимо це правильно, як вимагають цього правила карантину”, — зауважив Ігор Кобрин, начальник управління соціального захисту ЛМР.

Так, упродовж карантину проведена така робота:

  • Управлінням соціального захисту та районними відділами соціального захисту:

— прийнято 624 заяви про призначення державних соціальних допомог, житлових субсидій, пільг у звичайному режимі, телефоном (з подальшим поданням необхідних документів після закінчення карантину), поштою, у електронній формі, тощо (загалом від початку карантину 3 820);

— надано консультацій телефоном — 3 669 (загалом від початку карантину 21 797);

— за бюджетні кошти закуплено 700 продуктових наборів для потребуючих, які розповсюджені через територіальний центр і Львівський міський центр соціальних служб;

— з нагоди Великодніх свят управління купує 4600 продуктових наборів для потребуючих.

  • Львівський міський територіальний центр соціального обслуговування:

На обслуговувані близько 2 000 самотніх осіб. Кожен фахівець установи має під індивідуальною опікою 10 львів’ян. Соціальні правники постійно спілкуються зі своєю групою: з’ясовують їхні потреби, пояснюють, що нікому не варто виходити з дому, бо можна захворіти.

Загалом фахівцями установи:

— здійснено 3,6 тис відвідувань (загалом від початку карантину 12,6);

— здійснено 9,3 тис телефонних дзвінки до потребуючих (загалом від початку карантину 33,4);

— забезпечено 632 самотніх осіб продуктовими наборами, які закуплено за бюджетні кошти чи отримані від волонтерів (загалом від початку карантину 978);

— 30 потребуючих громадян отримують гарячі обіди від Шпиталю Шептицького;

— з 25 березня здійснено 125 телефонних консультувань психологом (загалом від початку карантину 276).

  • Центр обліку та нічного перебування бездомних осіб:

Центр обліку та нічного перебування бездомних осіб перейшов на цілодобовий режим роботи. Тож усі бездомні особи у період карантину можуть користуватися послугами установи 24 години 7 днів на тиждень.

Для бездомних осіб щоденно доступні такі послуги та можливості:

— консультація та огляд медичних працівників;

— стаціонарно встановлені диспенсери з дезінфікуючими засобами;

— банк чистого взуття та одягу;

— прання одягу;

харчування та гарячі напої.

Щоденно ночує 55−60 осіб. На день залишається 40−45 осіб.

Кожного дня усім бездомним вимірюють температуру і здійснюють первинний медичний огляд. Також вони користуються стаціонарно встановленими диспенсерами з дезінфікуючими засобами.

  • Львівський міський центр соціальних служб:

З 20 числа відкрито гарячу лінію Соціальних служб 0 800 301 205. Уже 30.03 лінія стала багатоканальною. Дзвінки приймають 10 операторів.

Загалом фахівцями установи:

— прийнято 1 647 дзвінки: 733 — запити на продукти, 71 — допомога волонтерів (загалом від початку карантину 2247);

— 690 сімей забезпечено продуктовими наборами (загалом від початку карантину 1190). Крім продуктових наборів усі потребуючі сім’ї було забезпечено засобами особистої гігієни, дитячими і дорослими памперсами, дитячим харчуванням;

— 10 клієнтів отримали психологічну підтримку (загалом від початку карантину 80 осіб);

— налагоджено співпрацю з 70 волонтерами, що у безконтактний спосіб доставляють продукти під двері. Продуктові набори щоденно доставляє 5 авто у 6 районів міста;

— 48 потребуючих сімей, що мають дітей, осіб з інвалідністю отримують гарячі обіди від Шпиталю Шептицького;

— ведеться повний облік отримання /передачі продукції;

— щоденно відбувається «продзвін» клієнтів, що є на обліку.

Поділитись: