Відповідне рішення, прийнято на засіданні виконавчого комітету Львівської міської ради. Впроваджений механізм, передбачає відшкодування особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю, які мають порушення опорно-рухового апарату та користуються кріслами колісними – мешканцям Львівської міської територіальної громади за отримані послуги перевезення в межах ініціативи “Інклюзивне таксі”.
«Вчора на засіданні виконавчого комітету був затверджений порядок відшкодування за користування послугами інклюзивного таксі, яке вже працює у Львові. За цей час ми чекали доопрацювання у мобільному додатку компанії Uklon для того, щоб мешканці могли автоматично формувати касові чеки, які будуть підтверджувати факт користування цією послугою. Це дуже важливо, тому що це компенсація за бюджетні кошти, і факт підтвердження користування цією послугою для конкретної людини є важливим для відшкодування коштів.
Тому зараз мешканці мають можливість формувати чеки автоматично у додатку, і тоді звертатись із заявою до ЦНАПу чи відділу соціального захисту, і отримати відшкодування. Розмір відшкодування не буде перевищувати 800 гривень в місяць. Тобто, якщо людина скористалася таксі на більшу суму – їй буде відшкодовано не більше 800 гривень, якщо скористалась послугами таксі на меншу – то відшкодовано буде ту суму, на яку було надано послугу.
Ще один важливий момент. Термін відшкодування – 60 днів, тому мешканці, які користувалися послугою з 12 лютого, до 12 квітня мають можливість отримати компенсацію, бо саме 12 лютого була опублікована ухвала про надання цієї послуги у Львові.
Звернутися за цією компенсацією – дуже просто і зручно. Або у будь-який ЦНАП чи відділ соціального захисту, подавши паперову заяву чи електронно на сайті Львівської міської ради. Протягом 5-ти днів буде прийняте рішення про відшкодування коштів, і працівники соціального захисту або зателефонують, або надішлють смс-повідомлення про прийняте рішення», – пояснила у коментарі Валентина Бартошик, директорка департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради.
“Нашими фахівцями доопрацьовано наступні функції в користувацькому додатку, які дають такі можливості: 1) генерації фіскального чеку про поїздку з надсиланням інформації райдеру на платформі iOS та Android; 2) збереження цього чеку; 3) шерінгу на пошту та месенджери; 4) обрання чеки за період; 5) збільшення кількості символів при заповненні особистих даних на платформах iOS та Android, які більш персоналізують документ про поїздку. Важливо зазначити, що з маркетингової сторони ми також навчимо рейдерів заповнювати профіль(додатково ми можемо бачити хто з рейдерів не заповнив це поле) та додатково зробити комунікацію для заповнення особистих даних. Навчимо користувачів генерувати 2 чеки: фіскальний та звіт про поїздку”, – зазначив проектний менеджер в UKLON Олег Реуцький
Тепер детальніше про саму Компенсацію:
Хто її може отримати?
Можуть отримати особи з інвалідністю та діти з інвалідністю, які мають порушення опорно-рухового апарату та користуються кріслами колісними – мешканці Львівської міської територіальної громади.
Який розмір виплати?
Сумарна вартість за фактично отримані послуги/послуг, які були отримані для однієї особи з інвалідністю становить до 800 гривень на місяць.
Що потрібно для отримання Компенсації?
Для того щоб, особу з інвалідністю включили до переліку одержувачів компенсації потрібно подати заяву на ім’я начальника відділу соціального захисту управління соціального захисту департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради за місцем задекларованого/зареєстрованого місця проживання/перебування (встановленого зразка) та пред’явити документ, який посвідчує особу.
Документи, які потрібно подати із заявою:
- Копія паспорта громадянина України/копія паспорта з безконтактним електронним носієм (ID карта) з наявним оригіналом довідки про реєстрацію місця проживання/перебування у разі відсутності цієї інформації у Реєстрі Львівської МТГ.
- Копія реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття РНОКПП та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті).
- Витяг з Реєстру Львівської МТГ про реєстрацію місця проживання/перебування особи з інвалідністю на території Львівської МТГ (додається відділом соціального захисту самостійно за наявності цієї інформації у Реєстрі Львівської міської територіальної громади).
- Копія довідки/електронної довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи – заявника, яка містить інформацію про фактичне місце проживання/перебування на території Львівської МТГ (у разі звернення внутрішньо переміщеної особи).
- Копія свідоцтва про народження дитини (для дітей з інвалідністю).
- Копія посвідчення особи з інвалідністю.
- Копія довідки до акту огляду МСЕК.
- Копія медичного висновку про дитину з інвалідністю віком до 18 років.
- Копія індивідуальної програми реабілітації за затвердженою формою з висновком про необхідність користування кріслом колісним (чинної на дату подання Заяви).
- Інформація (повідомлення) про відкриття та обслуговування рахунку в установі уповноваженого банку.
- Трансферний квиток та документ, що підтверджує понесені особою з інвалідністю витрати на оплату послуги перевезення. Можна згенерувати в користувацькому додатку (UKLON) (актуально, якщо на момент звернення особа з інвалідністю вже скористалась послугою перевезення).
- Копія рішення суду про встановлення опіки/піклування над недієздатною, обмежено дієздатною особою з інвалідністю (за наявності).
- Інші документи, у разі необхідності, залежно від обставин, які склалися.
Якщо таку заяву подає законний представник чи уповноважена особа особи з інвалідністю, то потрібно подати документ, який посвідчує особу тих, від імені кого подається заява та документ, який надає повноваження особі представляти особу з інвалідністю, оформлений відповідно до законодавства України.
* Під час подання копій документів заявники пред’являють їх оригінали для огляду та засвідчення копій працівником відділу соціального захисту або Центру надання адміністративних послуг м. Львова та його територіальних підрозділів.
Важливо! Заява та пакет документів подаються один раз для включення до переліку одержувачів компенсації. Надалі необхідно подавати лише трансферний квиток, в паперовій або електронній формі чи надсилати скановані копії на електронну адресу відповідного відділу соціального захисту.
У який спосіб та куди подавати документи?
Документи можуть бути надіслані через «форму електронного звернення» на офіційному сайті Львівської міської ради за посиланням https://cnap.city-adm.lviv.ua/service/application або ж поштою у відповідний відділ соціального захисту. Важливо, якщо заява та документи надсилаються поштою, то заявник обов’язково засвідчує копії документів, які додаються до заяви, проставленням його особистого підпису на кожній копії.
Збережена також й можливість особистої подачі заяви та пакету документів до відділів соціального захисту управління соціального захисту ДГП ЛМР або у Центр надання адміністративних послуг м. Львова та його територіальні підрозділи.
Слід зазначити, що у Львівській МТГ на обліку в управлінні соціального захисту перебуває 1321 особа з інвалідністю (у т.ч. діти).