У Львівській громаді затвердили Порядок надання фінансової підтримки громадськими організаціями, які працюють у соціальній сфері

Сьогодні на засіданні виконавчого комітету Львівської міської ради прийнято новий Порядок використання коштів бюджету Львівської міської територіальної громади для надання фінансової підтримки на здійснення статутної діяльності громадськими об’єднаннями та благодійними організаціями, які надають послуги соціального характеру мешканцям нашої громади (далі – Порядок).

Яка громадська організація може отримати підтримку?

Громадські організації (далі – ГО), які здійснюють свою діяльність зі статусом юридичної особи є одержувачами бюджетних коштів, які надаються відповідно до Порядку, за умови їх комплексної (одночасної) відповідності таким умовам:

  1. Реєстрація ГО на території Львівської МТГ.
  2. Наявність у ГО приміщення на території Львівської МТГ (у власності та/або на правах оренди), що використовується нею для здійснення статутної діяльності (надання послуг) і не передане в оренду/суборенду чи інше право користування юридичній та/або фізичній особі.
  3. Поширення діяльності громадської організації на територію Львівської МТГ.
  4. Досвід активної діяльності громадської організації за відповідним напрямом не менше двох років з дати подання заяви (не менше двох років з дати державної реєстрації організації на момент подання заяви).

Якщо громадська організація має два і більше відокремлені осередки зі статусом юридичної особи, то право на подання заяви щодо надання фінпідтримки на здійснення статутної діяльності має лише один із осередків такої громадської організації.

На що надається фінпідтримка?

Максимальна сума виділеної підтримки становить не більше 150000 гривень. Бюджетні кошти можуть надаватись для відшкодування витрат на:

  • придбання продуктів харчування для організації мобільних чи стаціонарних пунктів харчування, формування продуктових наборів для потребуючих мешканців Львівської МТГ;
  • оплату ЖКП щодо приміщень, в яких ГО провадить свою статутну діяльність (власних чи орендованих);
  • заробітну плату не більше двох штатних одиниць (бухгалтера, соціального працівника тощо), крім працівників з числа керівного складу, до посадових обов’язків яких належить виконання управлінських функцій. Умовою для відшкодування таких видатків є укладені у встановленому порядку трудові відносини між роботодавцем (ГО) і працівником.

Витрати на відшкодування на заробітну плату на одну штатну одиницю не повинні перевищувати розміру двох мінімальних заробітних плат на місяць, встановлених законом про Державний бюджет України, станом на 01 січня року у якому надається фінансова підтримка. У 2024 році для відшкодування заробітної плати враховується розмір мінімальної заробітної плати, встановлений, станом на 01 квітня 2024 року, Законом України “Про Державний бюджет України на 2024 рік”;

  • придбання господарських товарів, миючих засобів, засобів гігієни, медикаментів (препаратів, які не потребують відпуску згідно з рецептом) ;
  • випуск інформаційної продукції для аудіо-, відео-відтворення, пов’язаної з тематикою соціального захисту та напрямками діяльності громадської організації;
  • придбання канцелярського приладдя, витратних матеріалів для обслуговування комп’ютерної та організаційної техніки;
  • оплату послуг з поточного ремонту та обслуговування інвентарю та обладнання (стосується лише випадків облаштування елементів підвищення рівня інклюзивності об’єкта, будівлі, приміщення).

Що потрібно для отримання фінансової підтримки?

Громадському об’єднанню або благодійній організації слід подати відповідну заяву та пакет документів. А саме:

  • Копію статуту (положення) ГО, засвідченого у встановленому порядку, або скан-копія вищезазначеного документа у разі онлайн-подачі. У разі, якщо заявником є структурний (відокремлений) підрозділ всеукраїнської або обласної громадської організації (осередок, відділення тощо), який діє на підставі її статуту (положення), подається копія статуту (положення) всеукраїнської або обласної громадської організації, засвідчена у встановленому порядку, або скан-копія вищезазначеного документа у разі онлайн-подачі.
  • Звіт про діяльність ГО за рік (за два роки у випадку подачі документів до управління соціального захисту вперше), який передує року подання заяви, підписаний керівником, або скан-копія вищезазначеного документа у разі онлайн-подачі (бланк для завантаження – нижче).
  • Календарний план заходів (програм, проектів), які ГО планує провести у році надання фінансової підтримки, зокрема, пропозиції щодо відзначення святкових, пам’ятних та історичних дат, згідно з напрямками діяльності громадської організації, підписаний керівником, або скан-копія вищезазначеного документа у разі онлайн-подачі (бланк для завантаження – нижче).
  • Відповідність діяльності ГО стратегічним напрямкам розвитку Львівської МТГ в умовах воєнного стану, затвердженим ухвалою міської ради від 08.02.2024 № 4301 “Про затвердження стратегічних напрямів розвитку Львівської міської територіальної громади в умовах воєнного стану” (бланк для завантаження – нижче).
  • Розрахунок до кошторису для отримання фінансової підтримки з бюджету Львівської МТГ, підписаний керівником, або скан-копія вищезазначеного документа у разі онлайн-подачі (бланк для завантаження – нижче).
  • Копію документа, який надає право користуватися приміщенням, в якому ГО здійснює свою діяльність (витягу з Реєстру речових прав на нерухоме майно, діючого договору оренди приміщення тощо, або скан-копія вищезазначеного документа у разі онлайн-подачі), а також фотографії (мінімум 4 кадри загалом, із різних ракурсів всередині приміщення, а також кадр із зображенням будівлі, в якій розташоване приміщення).
  • У разі, якщо ГО подає потребу у бюджетних коштах для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг свого приміщення, необхідно подати копії сплачених рахунків за спожиті послуги за попередні два місяці, що передують місяцю подання заяви, засвідчені у встановленому порядку, або скан-копії вищезазначених документів у разі онлайн-подачі.

Важливо! У разі виявлення факту подання громадською організацією недостовірної інформації у документах, поданих відповідно до пункту 2.3 цього Порядку, на підставі яких було отримано фінансову підтримку, така громадська організація втрачає право на отримання фінансової підтримки у бюджетному році, який настає за роком, у якому виявлено факт подання недостовірної інформації.

У який спосіб та куди подавати документи?

Документи можна подати на паперових носіях через Центр надання адміністративних послуг м. Львова на ім’я начальника управління соціального захисту або онлайн, за посиланням яке буде вказане в оголошенні про конкурс.

Контактний номер телефону відділу соціальних послуг та технічного супроводу управління соціального захисту ДГП ЛМР – 261-44-71

Порядок 

Поділитись: