Як повідомили в департаменті адміністративних послуг ЛМР, в рамках проекту «Інклюзивно-привітний ЦНАП», в офісі на пл. Ринок, 1 запрацював новий сервіс для нечуючих та слабочуючих людей. Він дає змогу відвідувачам з вадами слуху вільно спілкуватися з працівниками Центру надання адміністративних послуг. Зараз цей сервіс працює в тестовому режимі.
«Тепер нечуючі відвідувачі ЦНАП на пл. Ринок, 1 зможуть скористатися простим і зручним сервісом з обслуговування ConnectPro, і в режимі онлайн вільно спілкуватись на доступній мові», — зазначають в департаменті адміністративних послуг ЛМР.
Додаток дає можливість спілкуватися з нечуючими і слабочуючими заявниками з допомогою онлайн-перекладача жестової мови, або обміну миттєвими повідомленнями, в яких мова адміністратора перетворюється в текст, а текст, що друкує нечуючий, озвучується адміністратору. Для цього достатньо відсканувати спеціальний QR-код за допомогою свого смартфона, та розпочати онлайн-чат з експертом.
Якщо ж у заявника немає смартфона, передбачена можливість онлайн-перекладу жестової мови через додаток, який встановлено на планшеті адміністратора.