Так, за січень 2013 року працівниками відділів соціального захисту опрацьовано більше 27 тис. звернень від мешканців Львова, в тому числі консультації по телефону.

Львів’яни все частіше звертаються до відділів управління соціального захисту, що свідчить про підвищення актуальності багатьох соціальних питань та потреби у їх вирішенні. Попри значний наплив звернень від мешканців, великих черг спостерігати не доводиться. Це свідчить, що ті структурні зміни, які нами проведені в організації робочого процесу, перехід на концепцію обслуговування за принципом «єдиних приймалень», впровадження попереднього запису на прийом по телефону та інтернету, принципово змінили ситуацію в бік підвищення якості надання соціальних послуг, та оперативності обробки запитів громадян та вирішення різних соціальних питань,– начальник управління соціального захисту Львівської міської ради Наталя Федорович

Нагадаємо, що для зручності мешканців й відповідно оперативного опрацювання їх запитів, в управлінні соціального захисту діють зручні послуги для мешканців: «запис на прийом по телефону чи інтернету»; «можливість замовлення певних довідок телефоном». Окрім того у відділах діють «гарячі телефонні лінії» соціального захисту для різних консультацій, а також до відома львів’ян «єдині приймальні» тепер працюють за розширеним графіком прийому (з понеділка по четвер з 08:00 до 19:00 год.), й без перерви на обід.

Для отримання консультацій мешканці можуть звертатись у районні відділи соціального захисту за телефонами:

Галицький: тел.: 235-80-83 (вул. Ф. Ліста, 5)
Личаківський: тел.: 235-71-62 (вул. Театральна, 10)
Залізничний: тел.: 295-82-28 (вул. Виговського, 34)
Франківський: тел.: 237-50-81 (вул. Ген. Чупринки, 85)
Шевченківський: тел.: 252-28-40 (вул. Липинського, 11)
Сихівський: тел.: 254-64-80 (просп. Черв. Калини, 66)

Поділитись: