Попри запровадження карантину міське управління соціального захисту, а також його районні відділи та підпорядковані установи, зокрема Львівський міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді; Львівський міський територіальний центр соціального обслуговування; Центр обліку та нічного перебування бездомних осіб продовжують працювати, аби найбільш потребуючі мешканці отримали допомогу.
Зокрема, соціальні працівники за період карантину передали найбільш потребуючим понад 800 продуктових наборів; надали майже 18 тисяч телефонних консультацій з питань соціального захисту; здійснили понад 8,5 тисяч відвідувань до одиноких львів’ян.
Загалом за період з 16 березня до 3 квітня включно фахівцями зроблено таку роботу:
Управління та районні відділи соціального захисту
- прийнято 3 265 заяв про призначення державних соціальних допомог, житлових субсидій, пільг у звичайному режимі, телефоном (з подальшим поданням необхідних документів після закінчення карантину), поштою, у електронній формі, тощо;
- надано 17 978 консультацій телефоном;
- здійснено закупівлю 700 продуктових наборів, у складі яких олія, цукор, сіль, макарони, борошно, рис, супи швидкого приготування, консерви. Продукти передані у ЛМЦ СССДМ та міський терцентр;
Львівський міський територіальний центр соціального обслуговування
На обслуговуванні міського терцентру перебуває близько 2 000 самотніх осіб. Кожен фахівець установи має під індивідуальною опікою 10 львів’ян. Соціальні правники постійно спілкуються зі своєю групою: з’ясовують їхні потреби, пояснюють, що нікому не варто виходити з дому, бо можна захворіти.
Крім того, фахівцями установи:
- здійснено понад 8, 5 тис відвідувань;
- здійснено майже 25 тис телефонних дзвінків до потребуючих;
- забезпечено 365 самотніх осіб продуктовими наборами, закупленими з бюджету чи отриманими від волонтерів;
- 30 потребуючих громадян отримують гарячі обіди від Шпиталю Шептицького;
- з 25.03 здійснено 126 телефонних консультувань психологом.
Центр обліку та нічного перебування бездомних осіб
Центр обліку та нічного перебування бездомних осіб, що на вул. Кирилівській, 3а перейшов на цілодобовий режим роботи. Тож усі бездомні особи у період карантину можуть користуватися послугами установи 24 години 7 днів на тиждень.
Щодоби послугами установи користується до 60 осіб. Загалом більшість бездомних тільки залишались на ночівлю. Але з кожним днем усе більше таких осіб залишається і на день: станом на 3 квітня їх в установі перебуває до 45 осіб.
Кожного дня усім бездомним вимірюють температуру і здійснюють первинний медичний огляд. Також вони користуються стаціонарно встановленими диспенсерами з дезінфікуючими засобами.
Львівський міський Центр соціальних служб для сімї, дітей та молоді
В установі з 20 березня функціонує гаряча лінія Соціальних служб 0 800 301 205. Станом на 30 березня лінія стала багатоканальною. Дзвінки приймають 10 операторів.
Крім того, фахівцями установи:
- прийнято понад 1000 дзвінків;
- забезпечено 478 сімей продуктовими наборами. Усі потребуючі сім’ї отримали засоби особистої гігієни, дитячі і дорослі памперси, дитяче харчування;
- понад 70 клієнтів отримали психологічну підтримку: її надають 2 психологи;
- налагоджено співпрацю з 70 волонтерами, що у безконтактний спосіб доставляють продукти. Також продуктові набори щоденно доставляє 5 авто у 6 районів міста;
- очікується поставка ще 700 проднаборів. (Частково – від «Розетки», частково – від УСЗ);
- 48 потребуючих сімей, що мають дітей, осіб з інвалідністю отримують гарячі обіди від Шпиталю Шептицького.