В умовах воєнного стану уряд ще у вересні цього року прийняв рішення про передавання функцій з призначення, нарахування і виплати житлових субсидій та пільг від органів соціального захисту населення до органів Пенсійного фонду України.
Так, уже з 1 грудня 2022 року весь процес надання житлових субсидій та пільг: прийом громадян, призначення, нарахування і виплата, здійснюють органи Пенсійного фонду України.
Документи на призначення житлових субсидій та пільг можна подати:
- особисто через сервісні центри Пенсійного фонду України – незалежно від місця офіційної реєстрації людини.
Або ж документи можна надіслати поштою чи в електронному вигляді:
- через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, через мобільний додаток Пенсійного фонду України;
- через портал Дія;
- через сайт Міністерства соціальної політики України.
Разом з тим, громадяни з питань подачі документів для надання житлових субсидій та пільг також можуть звертатись до:
- відділів соціального захисту управління соціального захисту Львівської міської ради;
- Центру надання адміністративних послуг.
Важливо, що для громадян, які вже отримують житлову субсидію чи пільги, нічого не зміниться. Змінюється лише орган, який надалі адмініструватиме надання житлових субсидій. Громадяни, як і раніше, отримуватимуть відповідні кошти на свій банківський рахунок або через поштове відділення.