До уваги громадян: з грудня змінився порядок надання житлових субсидій та пільг

В умовах воєнного стану уряд ще у вересні цього року прийняв рішення про передавання функцій з призначення, нарахування і виплати житлових субсидій та пільг від органів соціального захисту населення до органів Пенсійного фонду України. 

Так, уже з 1 грудня 2022 року весь процес надання житлових субсидій та пільг: прийом громадян, призначення, нарахування і виплата, здійснюють органи Пенсійного фонду України.

Документи на призначення житлових субсидій та пільг можна подати:

  • особисто через сервісні центри Пенсійного фонду України – незалежно від місця офіційної реєстрації людини. 

Або ж документи можна надіслати поштою чи в електронному вигляді:

  • через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, через мобільний додаток Пенсійного фонду України;
  • через портал Дія;
  • через сайт Міністерства соціальної політики України.

Разом з тим, громадяни  з питань подачі документів для надання житлових субсидій та пільг також можуть звертатись до:

  • відділів соціального захисту управління соціального захисту Львівської міської ради;
  • Центру надання адміністративних послуг.

Важливо, що для громадян, які вже отримують житлову субсидію чи пільги, нічого не зміниться. Змінюється лише орган, який надалі адмініструватиме надання житлових субсидій. Громадяни, як і раніше, отримуватимуть відповідні кошти на свій банківський рахунок або через поштове відділення.

Поділитись: