Інклюзивне таксі

Компенсація за послугу перевезення в межах ініціативи «ІНКЛЮЗИВНЕ ТАКСІ»

Авто класу «Інклюзивний» доступний у Львові та його передмісті в радіусі 20 км. Автомобілі оснащені механічним підіймачем, рампою, спеціальними пасками безпеки та кріпленнями для фіксації крісла колісного. Усі поїздки на авто класу «Інклюзивний» виконують професійні драйвери, які пройшли тренінг зі спілкування та взаємодії з людьми з порушеннями опорно-рухового апарату. Крім послуги перевезення, у разі, якщо пасажир з інвалідністю пересувається без супроводу, водій допоможе перенести багаж або особисті речі.

Хто може отримати?

Особи з інвалідністю та діти з інвалідністю, які мають порушення опорно-рухового апарату та користуються кріслами колісними – мешканці Львівської міської територіальної громади.

Який розмір виплати?

Сумарна вартість за фактично отримані послуги, для однієї особи з інвалідністю, становить до 800 гривень на місяць.

Що потрібно для отримання Компенсації?

Для того щоб, особу з інвалідністю включили до переліку одержувачів компенсації потрібно подати заяву на ім’я начальника відділу соціального захисту управління соціального захисту департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради за місцем задекларованого/зареєстрованого місця проживання/перебування (ФОРМА ЗАЯВИ ) та пакет документів з переліку нижче .

Важливо! Заява та пакет документів подаються один раз, для включення до переліку одержувачів компенсації. Надалі необхідно подавати лише трансферний квиток (чек), в паперовій або електронній формі чи надсилати скановані копії на електронну адресу відповідного відділу соціального захисту.

Документи, які потрібно подати із заявою:
  • Копія паспорта громадянина України/копія паспорта з безконтактним електронним носієм (ID карта) з наявним оригіналом довідки про реєстрацію місця проживання/перебування у разі відсутності цієї інформації у Реєстрі Львівської МТГ.
  • Копія реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття РНОКПП та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті).
  • Витяг з Реєстру Львівської МТГ про реєстрацію місця проживання/перебування особи з інвалідністю на території Львівської МТГ (додається відділом соціального захисту самостійно за наявності цієї інформації у Реєстрі Львівської міської територіальної громади).
  • Копія довідки/електронної довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи – заявника, яка містить інформацію про фактичне місце проживання/перебування на території Львівської МТГ (у разі звернення внутрішньо переміщеної особи).
  • Копія свідоцтва про народження дитини (для дітей з інвалідністю).
  • Копія посвідчення особи з інвалідністю.
  • Копія довідки до акту огляду МСЕК.
  • Копія медичного висновку про дитину з інвалідністю віком до 18 років.
  • Копія індивідуальної програми реабілітації за затвердженою формою з висновком про необхідність користування кріслом колісним (чинної на дату подання Заяви).
  • Інформація (повідомлення) про відкриття та обслуговування рахунку в установі уповноваженого банку.
  • Трансферний квиток та документ, що підтверджує понесені особою з інвалідністю витрати на оплату послуги перевезення. Можна згенерувати в користувацькому додатку (UKLON). !Це якщо на момент звернення особа з інвалідністю вже скористалась послугою перевезення.
  • Копія рішення суду про встановлення опіки/піклування над недієздатною, обмежено дієздатною особою з інвалідністю (за наявності).
  • Інші документи, у разі необхідності (залежно від обставин, які склалися).

Якщо таку заяву подає законний представник чи уповноважена особа особи з інвалідністю, то потрібно подати документ, який посвідчує особу тих, від імені кого подається заява та документ, який надає повноваження особі представляти особу з інвалідністю, оформлений відповідно до законодавства України.

* Під час подання копій документів потрібно пред’явити їх оригінали для огляду та засвідчення копій працівником відділу соціального захисту або Центру надання адміністративних послуг  м. Львова та його територіальних підрозділів.

У який спосіб та куди подавати документи?

Документи можна подати:

  • через «форму електронного звернення» на офіційному сайті Львівської міської ради за посиланням https://cnap.city-adm.lviv.ua/service/application ;
  • поштою у відповідний відділ соціального захисту управління соціального захисту ДГП ЛМР;
  • особисто до відділів соціального захисту управління соціального захисту або у Центр надання адміністративних послуг м. Львова та його територіальні підрозділи.

Зауважимо, якщо заява та документи надсилаються поштою, то заявник обов’язково засвідчує копії документів, які додаються до заяви, проставленням його особистого підпису на кожній копії.

НАЗВА ВІДДІЛУТЕЛЕФОНE-MAIL

ГАЛИЦЬКИЙ ВІДДІЛ СОЦЗАХИСТУ

вул. Ф. Ліста, 5

* (прийом здійснюється у ЦНАПі на пл. Ринок, 1)

 (032) 261-5871
ЗАЛІЗНИЧНИЙ ВІДДІЛ СОЦЗАХИСТУ
вул. Виговськогого, 34 
 (032) 295-8228
ЛИЧАКІВСЬКИЙ ВІДДІЛ СОЦЗАХИСТУ
вул. Левицького, 67 
 (032) 254-6287/ 0992546289
СИХІВСЬКИЙ ВІДДІЛ СОЦЗАХИСТУ
пр. Червоної Калини, 66 
 (032) 254-6480
ФРАНКІВСЬКИЙ ВІДДІЛ СОЦЗАХИСТУ
вул. Генерала Чупринки, 85 
 (032) 254-6956/ 0502546956
ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ ВІДДІЛ СОЦЗАХИСТУ
вул. Липинського, 11
 (032) 254-6727/ 0982546727
Графік роботи: понеділок – четвер:09:00 год. – 18:00 год.; п’ятниця:09:00 год. – 16:00 год

 Також консультації можна отримати за контактним телефоном (032) 261-44-71 (відділ соціальних послуг та технічного супроводу управління соціального захисту ДГП ЛМР).

ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ТА ТЕРИТОРІАЛЬНІ ПІДРОЗДІЛИГрафік роботи

https://cnap.city-adm.lviv.ua/centers.

Служба підтримки ЦНАП

 093 297 57 95