Допомога на догляд за недієздатною особоюДопомога особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністюДопомога особі, яка проживає з особою з інвалідом I, II групи внаслідок психічного розладуДопомоги особам з інвалідністю та непрацюючим малозабезпеченим особамКомпенсація особі, яка здійснює догляд за особою з інвалідністю І групи, або особою, яка досягла 80 роківНадбавка на догляд за особами з інвалідністю з дитинства та дітьми з інвалідністюНаправлення для взяття на облік по забезпеченню осіб з інвалідністю автомобілемНаправлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб/дітей з інвалідністюНаправлення/путівки для осіб/дітей з інвалідністюСкерування в заклади догляду осіб похилого віку, осіб з інвалідністю та інших осіб
Опис програми
Суб’єкт надання адміністративної послуги
Відділи соціального захисту управління соціального захисту департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради:
Галицький: вул. Ф. Ліста, 5, м. Львів, 79000
телефон: 261-44-50
електронна пошта: ,
Залізничний: вул. І. Виговського, 34, м. Львів, 79022
телефон: 295-82-28
електронна пошта: ,
Личаківський: вул. К. Левицького, 67, м. Львів, 79017
телефон: 254-62-89
електронна пошта:
Сихівський: просп. Червоної Калини, 66, м. Львів, 79049
телефон: 254-64-80
електронна пошта: ,
Франківський: вул. Ген. Т. Чупринки, 85, м. Львів, 79044
телефон: 237-50-81
електронна пошта: ,
Шевченківський: вул. В. Липинського, 11, м. Львів, 79058
телефон: 252-28-40
електронна пошта: ,

Графік прийому
в “єдиних приймальнях” відділів соціального захисту
понеділок: 13.00 год. – 19.00 год.
вівторок-четвер: 08.00 год. – 19.00 год.

https://social.lviv.ua, https://city-adm.lviv.ua
електронна пошта управління соціального захисту ДГП ЛМР:

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання
1. Заява про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг за формою, затвердженою наказом Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015 № 441 (при пред’явленні паспорта, трудової книжки та довідки про присвоєння ідентифікаційного номера Єдиного державного реєстру фізичних осіб).
2. Декларація про доходи та майно (заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім’ї) за останні шість календарних місяців, що передують місяцю звернення за призначенням допомоги, за формою, затвердженою наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 22.07.2003 № 204.
3. Копія рішення суду про визнання особи недієздатною (для недієздатної особи);
4. Копія рішення про призначення опікуна (для недієздатної особи, якій призначено опікуна);
5. Висновок ЛКК (для осіб, які потребують постійного стороннього догляду
Платність або безоплатність адміністративної послуги
Адміністративна послуга надається безоплатно
Строк надання адміністративної послуги
“Не пізніше десяти днів після надходження заяви зі всіма необхідними документами
Допомога оформляється протоколом, який зберігається в особовій справі отримувача соціальної допомоги та надається на термін призначення допомоги”
Результат надання адміністративної послуги
Виплата допомоги
Можливі способи отримання відповіді (результату)
Повідомлення про призначення допомоги (або відмова у її призначенні) видається (надсилається поштою) одержувачу, про що робиться відповідний запис у журналі видачі довідок та повідомлень
Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги
1. Закон України “Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію та інвалідам”.
2. Наказ Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015 № 441 “”Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг””.
3. Наказ Міністерства праці та соціальної політики України від 22.07.2003 № 204 “”Про затвердження форми Декларації про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням всіх видів соціальної допомоги, та довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб””.
4. Постанова Кабінету Міністрів України від 02.04.2005 № 261 “Про затвердження Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам і державної соціальної допомоги на догляд ”.
Опис програми

Надання державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю

Суб'єкт надання адміністративної послуги
Відділи соціального захисту управління соціального захисту департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради:
Галицький: вул. Ф. Ліста, 5, м. Львів, 79000
телефон: 261-44-50
електронна пошта: ,
Залізничний: вул. І. Виговського, 34, м. Львів, 79022
телефон: 295-82-28
електронна пошта: ,
Личаківський: вул. К. Левицького, 67, м. Львів, 79017
телефон: 254-62-89
електронна пошта:
Сихівський: просп. Червоної Калини, 66, м. Львів, 79049
телефон: 254-64-80
електронна пошта: ,
Франківський: вул. Ген. Т. Чупринки, 85, м. Львів, 79044
телефон: 237-50-81
електронна пошта: ,
Шевченківський: вул. В. Липинського, 11, м. Львів, 79058
телефон: 252-28-40
електронна пошта: ,

Графік прийому
в “єдиних приймальнях” відділів соціального захисту
понеділок: 13.00 год. – 19.00 год.
вівторок-четвер: 08.00 год. – 19.00 год.

https://social.lviv.ua, https://city-adm.lviv.ua
електронна пошта управління соціального захисту ДГП ЛМР:

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання
1. Заява про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг за формою, затвердженою наказом Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015 № 441 (при пред’явленні паспорта, а в разі його відсутності іншого документа, що посвідчує особу, яка подає заяву).
2. Паспорт або в разі його відсутності інший документ, що може засвідчувати особу, яка подає заяву;
3. Довідка про реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті);
4. Оригінал та копія свідоцтва про народження дитини з інвалідністю;
5. Довідка з місця навчання із зазначенням перебування (не перебування) на повному державному утриманні;
6. Копія рішення суду про усиновлення дитини;
7. Довідка про місце проживання особи з інвалідністю з дитинства і дитини з інвалідністю чи копія паспорта особи з інвалідністю з дитинства або дитини з інвалідністю з відомостями про місце проживання;
8. Довідка про місце проживання законного представника, піклувальника, який подав заяву, чи копія паспорта з відомостями про місце проживання.
9. Іноземці та особи без громадянства додатково подають копію посвідки на постійне або тимчасове проживання.

Якщо із заявою звертається опікун або піклувальник, подається також:
1. Копія рішення про встановлення опіки (піклування) та призначення дитині з інвалідністю опікуна (піклувальника);
2. Копія рішення суду про визнання особи з інвалідністю з дитинства недієздатною;
3. Копія рішення суду про призначення опікуна особі з інвалідністю з дитинства або копія документа, що підтверджує повноваження представника закладу (органу опіки та піклування), який виконує функції опікуна.

Платність або безоплатність адміністративної послуги
Адміністративна послуга надається безоплатно
Строк надання адміністративної послуги
Не пізніше десяти днів після надходження заяви зі всіма необхідними документами
Допомога оформляється протоколом, який зберігається в особовій справі отримувача соціальної допомоги та надається на термін призначення допомоги
Результат надання адміністративної послуги
Виплата допомоги
Можливі способи отримання відповіді (результату)
Повідомлення про призначення допомоги (або відмова у її призначенні) видається (надсилається поштою) одержувачу, про що робиться відповідний запис у журналі видачі довідок та повідомлень
Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги
1. Закон України “Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю”.
2. Наказ Міністерства соціальної політики України від від 21.04.2015 № 441 “”Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг””.
3. Наказ Міністерства праці та соціальної політики України, Міністерства фінансів України, Міністерства охорони здоров’я України від 30.04.2002 № 226/293/169 “Про затвердження Порядку надання державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам”.
Опис програми
Надання грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідом I чи II групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним
Суб’єкт надання адміністративної послуги
Відділи соціального захисту управління соціального захисту департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради:
Галицький: вул. Ф. Ліста, 5, м. Львів, 79000
телефон: 261-44-50
електронна пошта: ,
Залізничний: вул. І. Виговського, 34, м. Львів, 79022
телефон: 295-82-28
електронна пошта: ,
Личаківський: вул. К. Левицького, 67, м. Львів, 79017
телефон: 254-62-89
електронна пошта:
Сихівський: просп. Червоної Калини, 66, м. Львів, 79049
телефон: 254-64-80
електронна пошта: ,
Франківський: вул. Ген. Т. Чупринки, 85, м. Львів, 79044
телефон: 237-50-81
електронна пошта: ,
Шевченківський: вул. В. Липинського, 11, м. Львів, 79058
телефон: 252-28-40
електронна пошта: ,

Графік прийому
в “єдиних приймальнях” відділів соціального захисту
понеділок: 13.00 год. – 19.00 год.
вівторок-четвер: 08.00 год. – 19.00 год.

https://social.lviv.ua, https://city-adm.lviv.ua
електронна пошта управління соціального захисту ДГП ЛМР:

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання
1. Заява про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг за формою, затвердженою наказом Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015 № 441.
2. Документ, що посвідчує особу.
3. Декларація про доходи та майновий стан (заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім’ї), за формою затвердженою наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 22.07.2003 № 204.
4. Довідки про наявність і розміри земельних ділянок, виділених для ведення особистого підсобного господарства, городництва, сінокосіння, випасання худоби, та земельної частки, виділеної унаслідок розпаювання землі.
5. Висновок лікарської комісії медичного закладу щодо необхідності постійного стороннього догляду за інвалідом I чи II групи внаслідок психічного розладу.
6. Копія довідки до акта огляду медико-соціальною експертною комісією, яка видана інваліду I чи II групи внаслідок психічного розладу, за яким здійснюється догляд.
7.Інформація про склад сім’ї заявника зазначається в декларації про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги.
Платність або безоплатність адміністративної послуги
Адміністративна послуга надається безоплатно
Строк надання адміністративної послуги
Не пізніше десяти днів після надходження заяви зі всіма необхідними документами
Допомога оформляється протоколом, який зберігається в особовій справі отримувача соціальної допомоги та надається на термін призначення допомоги
Результат надання адміністративної послуги
Виплата допомоги
Можливі способи отримання відповіді (результату)
Повідомлення про призначення допомоги (або відмова у її призначенні) видається (надсилається поштою) одержувачу, про що робиться відповідний запис у журналі видачі довідок та повідомлень
Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги
1. Закон України “”Про психіатричну допомогу””.
2. Наказ Міністерства соціальної політики України від від 21.04.2015 № 441 “”Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг””.
3. Наказ Міністерства праці та соціальної політики України від 22.07.2003 № 204 “”Про затвердження форми Декларації про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням всіх видів соціальної допомоги, та довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб””.
4. Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 31.07.2013 № 667 “”Про затвердження форми висновку лікарської комісії медичного закладу щодо необхідності постійного стороннього догляду за інвалідом I чи II групи внаслідок психічного розладу та Інструкції про порядок його надання””.
5. Постанова Кабінету Міністрів України від 02.08.2000 № 1192 “”Про надання щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з інвалідом I чи II групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним””.
Опис програми
Суб’єкт надання адміністративної послуги
“Відділи соціального захисту управління соціального захисту департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради:
Галицький: вул. Ф. Ліста, 5, м. Львів, 79000
телефон: 261-44-50
електронна пошта: ,
Залізничний: вул. І. Виговського, 34, м. Львів, 79022
телефон: 295-82-28
електронна пошта: ,
Личаківський: вул. К. Левицького, 67, м. Львів, 79017
телефон: 254-62-89
електронна пошта:
Сихівський: просп. Червоної Калини, 66, м. Львів, 79049
телефон: 254-64-80
електронна пошта: ,
Франківський: вул. Ген. Т. Чупринки, 85, м. Львів, 79044
телефон: 237-50-81
електронна пошта: ,
Шевченківський: вул. В. Липинського, 11, м. Львів, 79058
телефон: 252-28-40
електронна пошта: ,

Графік прийому
в “єдиних приймальнях” відділів соціального захисту
понеділок: 13.00 год. – 19.00 год.
вівторок-четвер: 08.00 год. – 19.00 год.

https://social.lviv.ua, https://city-adm.lviv.ua
електронна пошта управління соціального захисту ДГП ЛМР:

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання
Особиста заява, а особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю – на підставі особистої заяви або заяви одного з батьків, опікуна чи піклувальника (законного представника), за формою, затвердженою наказом Міністерства соціальної політики України від 31.08.2017 №1381
Для отримання допомоги непрацюючі малозабезпечені особи до заяви додають копії:
1. Паспорта.
2. Пенсійного посвідчення або посвідчення отримувача державної соціальної допомоги.
3. Реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органові і мають про це відмітку в паспорті)..
Для отримання допомоги особи з інвалідністю та діти з інвалідністю або один з батьків, опікуни чи піклувальники (законні представники) до заяви додають копії:
1. Паспорта та/або свідоцтва про народження дитини-інваліда (у разі потреби – копії паспорта законного представника та документа, що підтверджує його повноваження).
2. Реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органові і мають про це відмітку в паспорті);
3. Висновку медико-соціальної експертної комісії, лікувально-консультативної комісії лікувально-профілактичного закладу (для дітей з інвалідністю) про встановлення інвалідності.
Платність або безоплатність адміністративної послуги
Адміністративна послуга надається безоплатно
Строк надання адміністративної послуги
Протягом тридцяти днів з дня подання звернення (заяви) про надання одноразової матеріальної допомоги
Результат надання адміністративної послуги
Виплата допомоги
Можливі способи отримання відповіді (результату)
Повідомлення про призначення допомоги (відмову у призначенні) видається (надсилається поштою) одержувачу
Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги
“1.       Постанова Кабінету Міністрів України від 12.04.2017 № 256 “Деякі питання використання коштів державного бюджету для виконання заходів із соціального захисту дітей, сімей, жінок та інших найбільш вразливих категорій населення”.
2.       Наказ Міністерства соціальної політики України від 31.08.2017 № 1381 “ Про затвердження форм документів для надання одноразової матеріальної допомоги непрацюючим малозабезпеченим особам, особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю”.”
Опис програми

Надання грошової компенсації непрацюючій працездатній особі, яка здійснює догляд за особою з інвалідністю І групи, або особою, яка досягла 80 років

Суб’єкт надання адміністративної послуги
Відділи соціального захисту управління соціального захисту департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради:
Галицький: вул. Ф. Ліста, 5, м. Львів, 79000
телефон: 261-44-50
електронна пошта: ,
Залізничний: вул. І. Виговського, 34, м. Львів, 79022
телефон: 295-82-28
електронна пошта: ,
Личаківський: вул. К. Левицького, 67, м. Львів, 79017
телефон: 254-62-89
електронна пошта:
Сихівський: просп. Червоної Калини, 66, м. Львів, 79049
телефон: 254-64-80
електронна пошта: ,
Франківський: вул. Ген. Т. Чупринки, 85, м. Львів, 79044
телефон: 237-50-81
електронна пошта: ,
Шевченківський: вул. В. Липинського, 11, м. Львів, 79058
телефон: 252-28-40
електронна пошта: ,

Графік прийому
в “єдиних приймальнях” відділів соціального захисту
понеділок: 13.00 год. – 19.00 год.
вівторок-четвер: 08.00 год. – 19.00 год.

https://social.lviv.ua, https://city-adm.lviv.ua
електронна пошта управління соціального захисту ДГП ЛМР:

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання
Допомога не признається.
Щомісячні компенсаційні виплати, які призначені до 23.03.2019 непрацюючим працездатним особам, які доглядають за особами з інвалідністю I групи, а також за особами, які досягли 80-річного віку здійснюються до моменту втрати зазначеними особами такого права або до дати призначення їм іншої виплати, встановленої законодавством.
Платність або безоплатність адміністративної послуги
Адміністративна послуга надається безоплатно
Строк надання адміністративної послуги
Виплата здійснюється щомісяця.
Результат надання адміністративної послуги
Виплата допомоги
Можливі способи отримання відповіді (результату)
Повідомлення про припинення виплати видається (надсилається поштою) одержувачу, про що робиться відповідний запис у журналі видачі довідок та повідомлень
Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги
1. Наказ Міністерства соціальної політики України від від 21.04.2015 № 441 “Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг”.
2. Постанова Кабінету Міністрів України від 20.03.2019 № 233 “Деякі питання державної допомоги окремим категоріям громадян”.
Опис програми

Надання надбавки на догляд за особами з інвалідністю з дитинства та дітьми з інвалідністю

Суб’єкт надання адміністративної послуги
Відділи соціального захисту управління соціального захисту департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради:
Галицький: вул. Ф. Ліста, 5, м. Львів, 79000
телефон: 261-44-50
електронна пошта: ,
Залізничний: вул. І. Виговського, 34, м. Львів, 79022
телефон: 295-82-28
електронна пошта: ,
Личаківський: вул. К. Левицького, 67, м. Львів, 79017
телефон: 254-62-89
електронна пошта:
Сихівський: просп. Червоної Калини, 66, м. Львів, 79049
телефон: 254-64-80
електронна пошта: ,
Франківський: вул. Ген. Т. Чупринки, 85, м. Львів, 79044
телефон: 237-50-81
електронна пошта: ,
Шевченківський: вул. В. Липинського, 11, м. Львів, 79058
телефон: 252-28-40
електронна пошта: ,

Графік прийому
в “єдиних приймальнях” відділів соціального захисту
понеділок: 13.00 год. – 19.00 год.
вівторок-четвер: 08.00 год. – 19.00 год.

https://social.lviv.ua, https://city-adm.lviv.ua
електронна пошта управління соціального захисту ДГП ЛМР:

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання
1. Заява про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг за формою, затвердженою наказом Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015 № 441 (при пред’явленні паспорта, а в разі його відсутності іншого документа, що посвідчує особу, яка подає заяву).
2. Паспорт або в разі його відсутності інший документ, що може засвідчувати особу, яка подає заяву;
3. Довідка про реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті);
4. Оригінал та копія свідоцтва про народження дитини з інвалідністю;
5. Довідка з місця навчання із зазначенням перебування (не перебування) на повному державному утриманні;
6. Копія рішення суду про усиновлення дитини;
7. Довідка про місце проживання особи з інвалідністю з дитинства і дитини з інвалідністю чи копія паспорта особи з інвалідністю з дитинства або дитини з інвалідністю з відомостями про місце проживання;
8. Довідка про місце проживання законного представника, піклувальника, який подав заяву, чи копія паспорта з відомостями про місце проживання.
9. Іноземці та особи без громадянства додатково подають копію посвідки на постійне або тимчасове проживання.

Якщо із заявою звертається опікун або піклувальник, подається також:
1. Копія рішення про встановлення опіки (піклування) та призначення дитині з інвалідністю опікуна (піклувальника);
2. Копія рішення суду про визнання особи з інвалідністю з дитинства недієздатною;
3. Копія рішення суду про призначення опікуна особі з інвалідністю з дитинства або копія документа, що підтверджує повноваження представника закладу (органу опіки та піклування), який виконує функції опікуна.

Для призначення надбавки на догляд за дитиною з інвалідністю одинока матір додатково до документів, подає:
1. Оригінал довідки органу реєстрації актів цивільного стану про підстави внесення до книги реєстрації народження відомостей про батька дитини (на яку призначається надбавка на догляд), якщо одинока мати не перебуває (не перебувала) на обліку в структурних підрозділах з питань соціального захисту населення як одинока мати, або довідку зазначених органів про те, що вона перебуває (перебувала) на обліку як одинока мати дитини з інвалідністю, на яку призначається надбавка на догляд;
2.Довідку про спільне проживання з дитиною з інвалідністю, видану уповноваженим органом за місцем проживання. При неможливості отримати таку довідку структурний підрозділ з питань соціального захисту населення здійснює обстеження на дому і складає акт обстеження з висвітленням цих фактів:

Для призначення надбавки на догляд за дитиною з інвалідністю одинокий батько додатково до документів подає:

1. Копію рішення суду про встановлення батьківства (крім випадку, коли відомості про батька зазначено у свідоцтві про народження дитини);
2. Копію рішення суду про позбавлення батьківських прав (крім випадку, коли реєстрацію дитини проведено відповідно до частини другої статті 135 Сімейного кодексу України);

Для призначення надбавки на догляд за дитиною з інвалідністю підгрупи А законний представник додатково подає:
1. довідку про спільне проживання з дитиною з інвалідністю підгрупи А, видану уповноваженим органом за місцем проживання. У разі неможливості отримати таку довідку структурний підрозділ з питань соціального захисту населення здійснює обстеження на дому і складає акт обстеження з висвітленням цих фактів .
Для призначення надбавки на догляд за дитиною з інвалідністю одному з батьків, усиновителів, опікуну, піклувальнику, які не працюють, не навчаються (крім заочної форми навчання), не проходять службу, не займають виборну посаду і фактично здійснюють догляд за дитиною з інвалідністю, додатково подаються:
1. копія трудової книжки, довідка з центру зайнятості про те, що особа не перебуває на обліку як безробітна, довідка про доходи за останній звітний період (рік), а в разі відсутності трудової книжки – лише зазначені довідки;
2. довідка про спільне проживання дитини з інвалідністю з одним з батьків, усиновителем, опікуном, піклувальником, видана уповноваженим органом за місцем проживання. При неможливості отримати таку довідку орган праці та соціального захисту здійснює обстеження на дому і складає акт обстеження з висвітленням цих фактів;

Платність або безоплатність адміністративної послуги
Адміністративна послуга надається безоплатно
Строк надання адміністративної послуги
Не пізніше десяти днів після надходження заяви зі всіма необхідними документами
Допомога оформляється протоколом, який зберігається в особовій справі отримувача соціальної допомоги та надається на термін призначення допомоги
Результат надання адміністративної послуги
Виплата допомоги
Можливі способи отримання відповіді (результату)
Повідомлення про призначення допомоги (або відмова у її призначенні) видається (надсилається поштою) одержувачу, про що робиться відповідний запис у журналі видачі довідок та повідомлень
Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги
1. Закон України “Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю”.
2. Наказ Міністерства соціальної політики України від від 21.04.2015 № 441 “Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг”.
3. Наказ Міністерства праці та соціальної політики України, Міністерства фінансів України, Міністерства охорони здоров’я України від 30.04.2002 № 226/293/169 “Про затвердження Порядку надання державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам”.
Опис програми

Надання направлення на проходження обласної, центральної міської у м. Києві та м. Севастополі медико-соціальної експертної комісії для взяття на облік для забезпечення осіб з інвалідністю автомобілем

Суб’єкт надання адміністративної послуги
Відділи соціального захисту управління соціального захисту департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради:
Галицький: вул. Ф. Ліста, 5, м. Львів, 79000
телефон: 261-44-50
електронна пошта: ,
Залізничний: вул. І. Виговського, 34, м. Львів, 79022
телефон: 295-82-28
електронна пошта: ,
Личаківський: вул. К. Левицького, 67, м. Львів, 79017
телефон: 254-62-89
електронна пошта:
Сихівський: просп. Червоної Калини, 66, м. Львів, 79049
телефон: 254-64-80
електронна пошта: ,
Франківський: вул. Ген. Т. Чупринки, 85, м. Львів, 79044
телефон: 237-50-81
електронна пошта: ,
Шевченківський: вул. В. Липинського, 11, м. Львів, 79058
телефон: 252-28-40
електронна пошта: ,

Графік прийому
в “єдиних приймальнях” відділів соціального захисту
понеділок: 13.00 год. – 19.00 год.
вівторок-четвер: 08.00 год. – 19.00 год.

https://social.lviv.ua, https://city-adm.lviv.ua
електронна пошта управління соціального захисту ДГП ЛМР:

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання
1. Заява.
2. Паспорт (для особи з інвалідністю, законного представника недієздатної особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю), який після перевірки паспортних даних, зазначених у заяві, повертається заявнику, та копія свідоцтва про народження (для дитиниз інвалідністю).
3. Довідка про присвоєння ідентифікаційного номера особі з інвалідністю та члену сім’ї, якому передається право користування автомобілем, законному представнику недієздатної особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю (після перевірки даних, наведених в заяві, повертається заявнику).
4. Документ про реєстрацію місця проживання члена сім’ї, іншої особи, яким передається право користування автомобілем.
5. Довідка медико-соціальної експертної комісії про групу та причину інвалідності, а для дітей з інвалідністю – копія медичного висновку.
6. Для осіб з інвалідністю внаслідок загального захворювання або захворювання, отриманого під час проходження військової служби чи служби в органах внутрішніх справ, державної безпеки, інших військових формувань, з числа осіб, які брали безпосередню участь у бойових діях під час Великої Вітчизняної війни та війни з імперіалістичною Японією, – довідка, видана військкоматом, інші документи (копія партизанського квитка), що підтверджують таку участь (видається військкоматом на запит головного чи районного управління соціального захисту), або посвідчення інваліда війни.
7. Для недієздатних осіб з інвалідністю – копія рішення суду про визнання особи з інвалідністю недієздатним та копія рішення (розпорядження) про встановлення над ним опіки.
8. Для малолітніх і неповнолітніх дітей з інвалідністю, позбавлених батьківського піклування, – копія рішення (розпорядження) про встановлення опіки та піклування.
Платність або безоплатність адміністративної послуги
Адміністративна послуга надається безоплатно
Строк надання адміністративної послуги
Не пізніше десяти календарних днів до початку подання заяви.
Результат надання адміністративної послуги
Надання скерування до лікувально-профілактичної установи для проходження медичного огляду для встановлення первинних показів щодо забезпечення особи з інвалідністю або дитини з інвалідністю автотранспортом як засобом реабілітації.
Можливі способи отримання відповіді (результату)
Особисто або через законного представника
Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги
1. Закон України “Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні”.
2. Закон України “Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні”.
3. Постанова Кабінету Міністрів України від 19.06.2006 № 999 “Про затвердження Порядку забезпечення осіб з інвалідністю автомобілями”.
Опис програми

Видача направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю

Суб’єкт надання адміністративної послуги
Відділи соціального захисту управління соціального захисту департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради:
Галицький: вул. Ф. Ліста, 5, м. Львів, 79000
телефон: 261-44-50
електронна пошта: ,
Залізничний: вул. І. Виговського, 34, м. Львів, 79022
телефон: 295-82-28
електронна пошта: ,
Личаківський: вул. К. Левицького, 67, м. Львів, 79017
телефон: 254-62-89
електронна пошта:
Сихівський: просп. Червоної Калини, 66, м. Львів, 79049
телефон: 254-64-80
електронна пошта: ,
Франківський: вул. Ген. Т. Чупринки, 85, м. Львів, 79044
телефон: 237-50-81
електронна пошта: ,
Шевченківський: вул. В. Липинського, 11, м. Львів, 79058
телефон: 252-28-40
електронна пошта: ,

Графік прийому
в “єдиних приймальнях” відділів соціального захисту
понеділок: 13.00 год. – 19.00 год.
вівторок-четвер: 08.00 год. – 19.00 год.

https://social.lviv.ua, https://city-adm.lviv.ua
електронна пошта управління соціального захисту ДГП ЛМР:

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання
1. Заява за формою, затвердженою наказом Міністерства соціальної політики України від 14.09.2018 № 1354.
2 Паспорт громадянина України або свідоцтво про народження (для дітей віком до 14 років);
3. Висновок МСЕК про встановлення інвалідності для осіб з інвалідністю (для дітей з інвалідністю – висновок ЛКК) – у разі коли особа вперше звертається до органів соціального захисту населення або змінюється група і причина інвалідності;
4. Індивідуальна програма (для особи з інвалідністю та дитини з інвалідністю) або висновок ЛКК (для інших осіб, осіб з інвалідністю, група інвалідності яких установлена до 1 січня 2007 р. як безстрокова або строк дії якої не закінчився), що містить показання для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації (індивідуальна програма не пред’являється особами з інвалідністю для виплати компенсації за спеціальні засоби для орієнтування, спілкування та обміну інформацією у випадках, передбачених пунктами 7-9 цього Порядку);
5. Рішення ВЛК чи висновок ЛКК (для постраждалих внаслідок антитерористичної операції, яким не встановлено інвалідність);
6. Довідка органу внутрішніх справ про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством (для постраждалих внаслідок антитерористичної операції з числа мирних громадян України, які проживали в районі проведення антитерористичної операції та яким не встановлено інвалідність);
7. Висновок експерта за результатами судово-медичної експертизи (для постраждалих внаслідок антитерористичної операції з числа мирних громадян України, які проживали в районі проведення антитерористичної операції та яким не встановлено інвалідність);
8. Довідка, що підтверджує місце проживання/перебування безпосередньо в районі проведення антитерористичної операції, видана уповноваженим органом за місцем проживання (для постраждалих внаслідок антитерористичної операції з числа мирних громадян України, які проживали в районі проведення антитерористичної операції та яким не встановлено інвалідність);
9. Витяг з наказу командира військової частини (начальника територіального підрозділу) або довідка про обставини травми (поранення, контузії, каліцтва), видана командиром військової частини (начальником територіального підрозділу), з відомостями про участь в антитерористичній операції (для військовослужбовців (резервістів, військовозобов’язаних) та працівників Збройних Сил, Національної гвардії, Служби безпеки, Служби зовнішньої розвідки, Держприкордонслужби, осіб рядового, начальницького складу, військовослужбовців, Управління державної охорони, Держспецзв’язку, інших утворених відповідно до законів військових формувань, працівників МВС, поліцейських і працівників Національної поліції, яким не встановлено інвалідність);
10. Довідка з місця роботи (для працівників підприємств, установ, організацій, які залучалися та брали безпосередню участь в антитерористичній операції в районі її проведення, яким не встановлено інвалідність);
11. Довідка з місця роботи, служби або навчання особи з інвалідністю та іншої особи (для осіб, які працюють, служать, навчаються);
12. Посвідчення про взяття на облік бездомної особи (для бездомних осіб);
13. Копія документа, що засвідчує реєстрацію в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, у якому зазначено реєстраційний номер облікової картки платника податків, або копія сторінки паспорта громадянина України з відміткою про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта громадянина України (для осіб, які через релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті громадянина України);
14. Довідка про реєстрацію місця проживання для дітей, у тому числі дітей з інвалідністю, віком до 16 років, та осіб, паспорти громадян України яких не містять відомостей про реєстрацію місця проживання (крім бездомних осіб);
15. Посвідчення, яке підтверджує право особи на пільги (для ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ і ветеранів державної пожежної охорони).
Платність або безоплатність адміністративної послуги
Адміністративна послуга надається безоплатно
Строк надання адміністративної послуги
При видачі направлення на виготовлення технічних та інших засобів реабілітації або протезно-ортопедичних виробів.
Результат надання адміністративної послуги
Отримання можливості на виготовлення технічним засобом реабілітації або виготовлення протезно-ортопедичних виробів
Можливі способи отримання відповіді (результату)
Особисто або через законного представника
Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги
1. Закон України “Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні”.
2. Постанова Кабінету Міністрів України від 05.04.2012 № 321 “Про затвердження Порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення, переліку таких засобів”.
3. Наказ Міністерства соціальної політики України від 14.09.2018 № 1354 “Про затвердження форм документів з обліку та забезпечення осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення технічними та іншими засобами реабілітації”
Опис програми

Видача направлення (путівки) особам з інвалідністю та/або законному представнику дітей з інвалідністю до реабілітаційних установ сфери управління Мінсоцполітики та/або органів соціального захисту (регіонального та місцевого рівнів)

Суб’єкт надання адміністративної послуги
Відділи соціального захисту управління соціального захисту департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради:
Галицький: вул. Ф. Ліста, 5, м. Львів, 79000
телефон: 261-44-50
електронна пошта: ,
Залізничний: вул. І. Виговського, 34, м. Львів, 79022
телефон: 295-82-28
електронна пошта: ,
Личаківський: вул. К. Левицького, 67, м. Львів, 79017
телефон: 254-62-89
електронна пошта:
Сихівський: просп. Червоної Калини, 66, м. Львів, 79049
телефон: 254-64-80
електронна пошта: ,
Франківський: вул. Ген. Т. Чупринки, 85, м. Львів, 79044
телефон: 237-50-81
електронна пошта: ,
Шевченківський: вул. В. Липинського, 11, м. Львів, 79058
телефон: 252-28-40
електронна пошта: ,

Графік прийому
в “єдиних приймальнях” відділів соціального захисту
понеділок: 13.00 год. – 19.00 год.
вівторок-четвер: 08.00 год. – 19.00 год.

https://social.lviv.ua, https://city-adm.lviv.ua
електронна пошта управління соціального захисту ДГП ЛМР:

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання
1. Заява про надання послуг із комплексної реабілітації (абілітації);
2. Індивідуальна програма реабілітації, видана медико-соціальною експертною комісією, лікарсько-консультативною комісією лікувально-профілактичного закладу (для дітей з інвалідністю);
3. Висновок лікарсько-консультативної комісії лікувально-профілактичного закладу (для дітей віком до трьох років, які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності) з рекомендаціями щодо проходження комплексної реабілітації (абілітації) в установі;
4. Паспорт громадянина України, свідоцтво про народження (для дітей з інвалідністю, дітей віком до трьох років, які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності) або інший документ, що посвідчує особу;
5. Документ, що засвідчує реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків;
6. Документ про освіту (для отримувачів, які потребують професійної реабілітації);
7. Виписка з медичної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого (форма № 027/о);
8. Довідка про взяття на облік внутрішньо переміщених осіб (для отримувачів, які є внутрішньо переміщеними особами).
Платність або безоплатність адміністративної послуги
Адміністративна послуга надається безоплатно
Строк надання адміністративної послуги
Упродовж 10 днів з дня подання заяви з усіма необхідними документами.
Результат надання адміністративної послуги
Надання скерування особі з інвалідністю або законному представнику дитини з інвалідністю або недієздатної особи з інвалідністю на проходження реабілітації у реабілітаційних центрах
Можливі способи отримання відповіді (результату)
Особисто або через законного представника
Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги
1. Закон України “Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні”.
2. Постанова Кабінету Міністрів України від 31.01.2007 № 80 ” Про затвердження Порядку надання окремим категоріям осіб послуг із комплексної реабілітації (абілітації)”.
3. Наказ Міністерства соціальної політики України від 27.09.2018 № 1423 ” Про затвердження форм документів щодо направлення окремих категорій осіб на комплексну реабілітацію (абілітацію) “.
Опис програми

Видача путівки на влаштування до будинку-інтернату для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю, геріатричного пансіонату для ветеранів війни та праці, психоневрологічного інтернату, дитячого будинку-інтернату або молодіжного відділення дитячого будинку-інтернату

Суб’єкт надання адміністративної послуги
Відділи соціального захисту управління соціального захисту департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради:
Галицький: вул. Ф. Ліста, 5, м. Львів, 79000
телефон: 261-44-50
електронна пошта: ,
Залізничний: вул. І. Виговського, 34, м. Львів, 79022
телефон: 295-82-28
електронна пошта: ,
Личаківський: вул. К. Левицького, 67, м. Львів, 79017
телефон: 254-62-89
електронна пошта:
Сихівський: просп. Червоної Калини, 66, м. Львів, 79049
телефон: 254-64-80
електронна пошта: ,
Франківський: вул. Ген. Т. Чупринки, 85, м. Львів, 79044
телефон: 237-50-81
електронна пошта: ,
Шевченківський: вул. В. Липинського, 11, м. Львів, 79058
телефон: 252-28-40
електронна пошта: ,

Графік прийому
в “єдиних приймальнях” відділів соціального захисту
понеділок: 13.00 год. – 19.00 год.
вівторок-четвер: 08.00 год. – 19.00 год.

https://social.lviv.ua, https://city-adm.lviv.ua
електронна пошта управління соціального захисту ДГП ЛМР:

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання
1. особиста заява громадянина похилого віку чи особи з інвалідністю про його прийняття до будинку-інтернату;
2. паспорт (або іншого документа, що засвідчує особу);
3. медична картка про стан здоров’я з висновком про
необхідність стороннього догляду;
4. довідка про розмір призначеної пенсії;
5. довідка про склад сім’ї за встановленою формою;
6. довідки медико-соціальної експертної комісії про групу
інвалідності особи, що приймається до будинку-інтернату (за
наявності групи інвалідності).
Категорія осіб, які мають право на отримання послуги
До будинку-інтернату приймаються на державне утримання особи похилого віку, які досягли пенсійного віку, та особи з інвалідністю першої і другої групи, старші за 18 років, які за станом здоров’я потребують стороннього догляду, побутового обслуговування, медичної допомоги, яким згідно з медичним висновком не протипоказане перебування у будинку-інтернаті та які не мають працездатних родичів, зобов’язаних їх утримувати за законом.
За наявності вільних місць до будинку-інтернату можуть прийматися особи, які мають працездатних дітей або родичів, які відповідно до чинного законодавства зобов’язані їх утримувати, за умови стовідсоткового відшкодування будинку-інтернату витрат на їх утримання.
Платність або безоплатність адміністративної послуги
Адміністративна послуга надається безоплатно.
Строк надання адміністративної послуги
30 денний термін з дня подачі заяви із необхідними документами;
за наявності вільних місць
Результат надання адміністративної послуги
Оформлення департаментом соціального захисту населення Львівської обласної державної адміністрації путівки для влаштування заявника до будинку-інтернату
Можливі способи отримання відповіді (результату)
Особисто заявником або представником, який діє на підставі виданої йому довіреності, оформленої у відповідності з вимогами чинного законодавства.
Підстави для відмови
Відсутність законних підстав та необхідних документів для прийняття рішення
Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги
·         Закон України “Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні”
·         Наказ Міністерства праці та соціальної політики України від 29 грудня 2001 року № 549 “Про затвердження типових положень про будинки-iнтернати (пансіонати) для громадян похилого віку, iнвалiдiв та дітей”
·         Наказ Міністерства праці та соціальної політики України від 12 серпня 2011 року № 312 “Про затвердження Порядку влаштування бездомних осіб похилого віку та інвалідів до стаціонарних соціально-медичних установ та інших закладів соціальної підтримки (догляду)”