Встановлення статусу, видача посвідчень, довідок та призначення компенсації та допомоги різним категорія громадянДовідка для отримання пільг особам з інвалідністю, які не мають права на пенсію чи соцдопомогуДовідка пільговикам для отримання інших видів пільг, які надаються з урахуванням доходуДовідка про внесення до реєстру пільговиків ЄДАРПДопомога особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністюЖитлові субсидіїПільгові проїзні талони
Опис програми

Установлення статусу, видача посвідчень, довідок та призначення компенсації та допомоги батькам багатодітної сім’ї, особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (відповідно до визначених категорій), членам сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни, учасникам війни, інвалідам війни, особам, які постраждали від торгівлі людьми, особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю, жертвам нацистських переслідувань, дітям війни, ветеранам праці, дітям до 16 років про встановлення їм статусу особи, на яку поширюється дія Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”

Суб'єкт надання адміністративної послуги
Відділи соціального захисту управління соціального захисту департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради:
Галицький: вул. Ф. Ліста, 5, м. Львів, 79000
телефон: 261-44-50
електронна пошта: ,
Залізничний: вул. І. Виговського, 34, м. Львів, 79022
телефон: 295-82-28
електронна пошта: ,
Личаківський: вул. К. Левицького, 67, м. Львів, 79017
телефон: 254-62-89
електронна пошта:
Сихівський: просп. Червоної Калини, 66, м. Львів, 79049
телефон: 254-64-80
електронна пошта: ,
Франківський: вул. Ген. Т. Чупринки, 85, м. Львів, 79044
телефон: 237-50-81
електронна пошта: ,
Шевченківський: вул. В. Липинського, 11, м. Львів, 79058
телефон: 252-28-40
електронна пошта: ,

Графік прийому
в “єдиних приймальнях” відділів соціального захисту
понеділок: 13.00 год. – 19.00 год.
вівторок-четвер: 08.00 год. – 19.00 год.

https://social.lviv.ua, https://city-adm.lviv.ua
електронна пошта управління соціального захисту ДГП ЛМР:

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання
1. Заява.
2. Копія паспорта громадянина України (у разі якщо звертається його законний представник –  копії паспорта законного представника та документа, що підтверджує його повноваження);
3. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера платника податків;
4. Батькам багатодітної сімї:
4.1. копії свідоцтв про народження дітей;
4.2. копії сторінок паспорта батька та матері з даними про прізвище, ім’я, по батькові, дату його видачі і місце реєстрації;
4.3. довідку про склад сім’ї;
4.4. фотокартки (батьків та дітей по 1 шт.) розміром 30х40 мм;
4.5. довідку про те, що за місцем реєстрації батька або матері посвідчення уповноваженим органом не видавалися (у разі реєстрації батьків за різними місцями проживання);
4.6. за необхідності документи, що свідчать про зміну даних членів сім’ї: прізвища, імені, по батькові тощо.
5. Особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (відповідно до визначених категорій):
5.1. Учасникам ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС один з документів:
5.1.1. Посвідчення про відрядження в зону відчудження.
5.1.2. Військовий квиток і довідка командира військової частини або архіву про участь у ліквідації наслідків аварії у зоні відчуження.
5.1.3. Довідка про підвищену оплату праці в зоні відчуження (із зазначенням кількості днів і населеного пункту).
5.1.4. Довідка медико-соціальної експертної комісії про встановлення 1 або 2 групи інвалідності (для інвалідів).
5.1.5. Фото
5.2. Інвалідам із числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС і потерпілим від Чорнобильської катастрофи:
5.2.1. Довідка медико-соціальної експертної комісії про встановлення інвалідності відповідної групи, пов’язаної з наслідками Чорнобильської катастрофи.
5.2.2. Експертне заключення про встановлення причинного зв′язку захворювання з Чорнобильською катастрофою.
5.2.3. акт по формі №Н1 (для хворих внаслідок Чорнобильської катастрофи на променеву хворобу).
5.3. Потерпілим від Чорнобильської катастрофи:
5.3.1. довідка, видана Волинською, Житомирською, Київською, Рівненською або Чернігівською облдержадміністраціями (для осіб, евакуйованих у 1986 році з зони відчудження).
5.3.2. довідка встановленого зразка (додаток N 5) (особам, які постійно проживали на територіях зон безумовного (обов’язкового) та гарантованого добровільного відселення на день аварії або які за станом на 1 січня 1993 р. прожили у зоні безумовного (обов’язкового) відселення не менше двох років, а на території зони гарантованого добровільного відселення – не менше трьох років та відселені або самостійно переселилися з цих територій).
5.3.3. довідка встановленого зразка (додаток N 6)(особам, які постійно проживають або працюють чи постійно навчаються у зонах безумовного (обов’язкового) та гарантованого добровільного відселення за умови, що вони за станом на 1 січня 1993 р. прожили або відпрацювали чи постійно навчалися у зоні безумовного (обов’язкового) відселення не менше двох років, а у зоні гарантованого добровільного відселення – не менше трьох років).
5.3.4. Довідка встановленого взірця (особам, які постійно проживають або постійно працюють чи постійно навчаються на території зони посиленого радіоекологічного контролю, за умови, що вони за станом на 1 січня 1993 р. прожили або відпрацювали чи постійно навчалися у цій зоні не менше чотирьох років.
5.3.5. Довідка встановленого взірця (додаток № 1 особам, які працювали з моменту аварії до 1 липня 1986 р. не менше 14 календарних днів або не менше трьох місяців протягом 1986 – 1987 років за межами зони відчуження на роботах з особливо шкідливими умовами праці (за радіаційним фактором), пов’язаними з ліквідацією наслідків Чорнобильської катастрофи, що виконувалися за урядовими завданнями.
5.4.Дітям, потерпілим від Чорнобильської катастрофи:
5.4.1. Довідка встановленого зразка районної адміністрації.
5.4.2. Свідоцтво про народження.
5.4.3. Копія посвідчення особи, яка постраждала внаслідок Чорнобильської катастрофи, одного з батьків,
5.5.Дружині (чоловіку) померлого громадянина, смерть якого пов’язана з Чорнобильською катастрофою, а також опікуну дітей померлого:
5.5.1.Документ про підтвердження статусу постраждалого внаслідок Чорнобильської катастрофи або на підставі відповідного посвідчення.
5.5.2.Експертний висновок щодо причинного зв’язку смерті з наслідками Чорнобильської катастрофи.
6. Членам сімї загиблого (померлого) ветерана війни:
6.1. Для дружин (чоловіків) померлих інвалідів Великої Вітчизняної війни, учасників війни, учасників бойових дій, партизанів і підпільників:
6.1.1. Свідоцтво про одруження (для вдів/вдівців);
6.1.2. Свідоцтво про смерть ветерана війни.
6.1.3. Довідка медико-соціальної експертної комісії про встановлення ветерану війни групи інвалідності.
6.1.4. Посвідчення померлого ветерана війни.
6.1.5. Документ, який підтверджує, що загиблі (померлі) відносились до учасників бойових дій, партизанів, підпільників, військовослужбовців та учасників війни, які проходили службу у військових підрозділах, частинах, штабах і установах, що входили до складу діючої армії в період Великої Вітчизняної війни 1941 – 1945 років та війни 1938, 1939, 1945 років з імперіалістичною Японією та були нагороджені за бойові дії державними нагородами та орденами і медалями колишнього Союзу РСР (крім ювілейних) (при наявності).
6.1.6. Документ, який підтверджує, що вдова (вдівець) не одружились вдруге.
6.1.7.Фото.
6.2. Для дітей (старших 16 років), утриманців, батьків загиблого (померлого):
6.2.1. Свідоцтво про народження.
6.2.2. Свідоцтво про смерть ветерана війни.
6.2.3. Документ про опіку (для утриманців)
6.2.4. Висновок військово-лікарської комісії про встановлення причинного зв′язку смерті військовослужбовця з виконанням ним обов′язків військової служби або виконанням завдань по охороні громадського порядку при надзвичайних ситуаціях, пов′язаних з антигромадськими проявами.
6.2.5. Документ який підтверджує., що загиблий (померлий):
– військовослужбовець, партизан, підпільник, учасник бойових дій на території інших держав, прирівняна до них особа, зазначена у статтях 6 і 7 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;
– військовослужбовець, особа начальницького і рядового складу, який призивався на збори військовозобов’язаних Міністерства оборони, органів внутрішніх справ і державної безпеки колишнього Союзу РСР;
– особа із числа особового складу груп самозахисту об’єктових та аварійних команд місцевої протиповітряної оборони, яка загинула під час Великої Вітчизняної війни;
– працівник госпіталю, лікарні іншого медичного закладу, який загинув під час бойових дій.
6.2.6. Документ, який підтверджує що заявник не створював сім′ю (для дітей/утриманців).
6.2.7. Довідка медико-соціальної експертної комісії про встановлення інвалідності дитинства (для дітей/утриманців).
6.2.8. Довідка про навчання за денною формою у вищих навчальних закладах I – IV рівнів акредитації або професійно-технічних навчальних закладах (для дітей/утриманців).
6.2.9. Довідку органів Пенсійного фонду України про призначення пенсії по втраті годувальника (для утриманців).
6.2.10. Фото заявника.
7. Учасникам війни:
7.1. Документ, який підтверджує :
– проходження заявником військової служби у Збройних Силах, військах і органах Міністерства внутрішніх справ, Комітету державної безпеки колишнього Союзу РСР чи в арміях його союзників у період Великої Вітчизняної війни 1941 – 1945 років та війни 1945 року з імперіалістичною, навчання у цей період у військових училищах, в школах і на курсах;
– роботу заявника у період Великої Вітчизняної війни 1941 – 1945 років та війни 1945 року з імперіалістичною Японією в тилу на підприємствах, в установах, організаціях, колгоспах, радгоспах, індивідуальних сільських господарствах, на спорудженні оборонних рубежів, заготівлі палива, продуктів, перегоні худоби, навчання у цей період в ремісничих, залізничних училищах, школах і училищах фабрично-заводського навчання та інших закладах професійно-технічної освіти, на курсах професійної підготовки або роботу під час навчання в школах, вищих і середніх спеціальних навчальних закладах в народному господарстві та на відбудові об’єктів господарського і культурного призначення;
– роботу заявника на територіях, що після 1944 року ввійшли до складу колишнього Союзу РСР, а також роботу заявника за скеруванням органів державної влади колишнього Союзу РСР у державах-союзницях СРСР;
– нагородження заявника орденами і медалями колишнього Союзу РСР за самовіддану працю і бездоганну військову службу в тилу в роки Великої Вітчизняної війни та війни з імперіалістичною Японією;
– членство заявника у групі самозахисту об’єктових і аварійних команд місцевої протиповітряної оборони, народного ополчення, що діяли у період Великої Вітчизняної війни;
– перебування заявника у період Великої Вітчизняної війни у складі армії та флоту як сина, вихованця полку, юнги до досягнення повноліття;
– направлення заявника на контрактній основі на роботу в держави, де велися бойові дії (включаючи Республіку Афганістан у період з 1 грудня 1979 року по грудень 1989 року), якщо заявник не входив до складу обмеженого контингенту радянських військ;
– відбування заявником покарання в період Великої Вітчизняної війни 1941-1945 років в місцях позбавлення волі або його перебування в засланні і його реабілітацію відповідно до чинного законодавства України та колишнього СРСР;
– добровільне надання заявником в період Великої Вітчизняної війни 1941-1945 років матеріальної, фінансової чи іншої допомоги військовим частинам, госпіталям, партизанським загонам, підпільним групам, іншим формуванням та окремим військовослужбовцям у їх боротьбі проти німецько-фашистських загарбників (при умові незаперечного підтвердження зазначеного факту);
– переселення заявника після 9 вересня 1944 року з території інших держав на територію України;
– проживання заявника на території міста Севастополя під час його оборони з 30 жовтня 1941 року по 4 липня 1942 року.
7.2. Фото заявника.
8. Інвалідам війни:
8.1. Довідка медико-соціальної експертної комісії про встановлення групи інвалідності внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання;
8.2. Документ, який підтверджує участь заявника:
– у захисті Батьківщини:
– виконанні інших обов’язків військової служби, пов’язаних з перебуванням на фронті в інші періоди, на території інших держав, з ліквідацією наслідків Чорнобильської катастрофи, ядерних аварій, ядерних випробувань, з участю у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, іншим ураженням ядерними матеріалами;
– у виконанні робіт, пов’язаних з розмінуванням боєприпасів часів Великої Вітчизняної війни незалежно від часу їх виконання;
– у бойових діях під час Великої Вітчизняної війни та війни з Японією у неповнолітньому віці (були призвані чи добровільно вступили до лав Радянської Армії і Військово-Морського Флоту під час військових призовів 1941 – 1945 років), проходили військову службу чи службу в органах внутрішніх справ, державної безпеки, інших військових формуваннях;
– у складі формувань Цивільної оборони (для осіб, інвалідність яких пов′язана з ліквідацією Чорнобильської катастрофи).
9. Особам, які постраждали від торгівлі людьми:
9.1. копію довідки про встановлення статусу особи, яка постраждала від торгівлі людьми;
9.2. копію документа, що підтверджує непрацездатність особи (у разі потреби);
10. Особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю:
11. Жертвам Нацистських переслідувань
12. Дітям війни:
12.1. Пенсійне посвідчення.
13. Ветеранам праці:
13.1. Пенсійне посвідчення.
13.2. Довідка органів пенсійного фонду про вид отримуваної пенсії та стаж роботи, обчислений у порядку, встановленому Законом України “Про загальнообов′язкове пенсійне страхування”.
13.3. Посвідчення про нагородження медаллю “Ветеран праці” за законодавством колишнього Союзу РСР (за наявності).
13.4. Довідка медико-соціальної експертної комісії про встановлення 1 або 2 групи інвалідності (для інвалідів).
13.5. Фото
14.Дітям до 16 років про встановлення їм статусу особи, на яку поширюється дія Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”
14.1. Свідоцтво про народження.
14.2. Свідоцтво про смерть ветерана війни.
14.3. Документ про опіку (для утриманців)
14.4. Висновок військово-лікарської комісії про встановлення причинного зв′язку смерті військовослужбовця з виконанням ним обов′язків військової служби або виконанням завдань по охороні громадського порядку при надзвичайних ситуаціях, пов′язаних з антигромадськими проявами.
14.5. Документ який підтверджує., що загиблий (померлий):
– військовослужбовець, партизан, підпільник, учасник бойових дій на території інших держав, прирівняна до них особа, зазначена у статтях 6 і 7 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;
– військовослужбовець, особа начальницького і рядового складу, який призивався на збори військовозобов’язаних Міністерства оборони, органів внутрішніх справ і державної безпеки колишнього Союзу РСР;
– особа із числа особового складу груп самозахисту об’єктових та аварійних команд місцевої протиповітряної оборони, яка загинула під час Великої Вітчизняної війни;
– працівник госпіталю, лікарні іншого медичного закладу, який загинув під час бойових дій.
14.6. Документ, який підтверджує що заявник не створював сім′ю (для дітей/утриманців).
14.7. Довідка медико-соціальної експертної комісії про встановлення інвалідності дитинства (для дітей/утриманців).
14.8. Довідку органів Пенсійного фонду України про призначення пенсії по втраті годувальника (для утриманців).
14.9. Фото заявника.
Платність або безоплатність адміністративної послуги
Адміністративна послуга надається безоплатно
Строк надання адміністративної послуги
Послуга надається упродовж 10 днів з дня звернення
Результат надання адміністративної послуги
Видається посвідчення відповідного зразка або виплачується допомога
Можливі способи отримання відповіді (результату)
При особистому зверненні чи зверненні законного представника дитини з інвалідністю або особи з інвалідністю.
Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги
1. Закон України “Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні”.
2. Закон України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”.
3. Закон України “Про соціальний захист дітей війни”;
4. Закон України “Про жертви нацистських переслідувань”.
5. Закон України “Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”.
6. Закон України “Про основи соціальної захищеності ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні”.
7. Закон України “Про протидію торгівлі людьми”;
8. Постанова Кабінету Міністрів від 25.07.2012 № 660 “Порядок виплати одноразової грошової допомоги особам, які постраждали від торгівлі людьми”;
9. Постанова Кабінету Міністрів від 12.05.1994 № 302 “Про порядок видачі посвідчень та нагрудних знаків ветеранів війни”;
10. Постанова Кабінету Міністрів від 29.07.1994 № 521 “Про порядок видачі посвідчення та нагрудного знака “Ветеран праці”;
11. Постанова Кабінету Міністрів від 11.07.2018 № 551 “Деякі питання видачі посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та іншим категоріям громадян”;
12. Постанова Кабінету Міністрів України від 27.09.2000 № 1467 “Про затвердження порядку виготовлення та видачі посвідчень, листів, талонів на право одержання пільгових проїзних документів (квитків) жертвам нацистських переслідувань”.
13. Наказ Міністерства праці та соціальної політики України від 05.04.2006 року № 107, Про порядок посвідчення права особи на пільги відповідно до Закону України “Про соціальний захист дітей війни”.
14. Наказ  від 16.12.2015 №726/1220/2596/5/1581/526/800/444/745/780/402 “Про затвердження форми довідки для членів сімей осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення та загинули (пропали безвісти), померли внаслідок поранення, контузії або каліцтва, одержаних під час безпосередньої участі в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, та Порядку її оформлення і видачі”,
15. Постанова Кабінету Міністрів України від 23.09.2015 № 740 “Про затвердження Порядку надання статусу особи, на яку поширюється чинність Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, деяким категоріям осіб”
16. Закон України “Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю  з дитинства та дітям з інвалідністю”,
17. Закон України “Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю”,
18.Наказ Міністерства праці та соціальної політики України від 16.11.2007 № 612 “Про затвердження Порядку обліку, зберігання, оформлення та видачі посвідчень особам, які одержують державну соціальну допомогу відповідно до Закону України “Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам”.
Опис програми

Видача довідки для отримання пільг особам з інвалідністю, які не мають права на пенсію чи соціальну допомогу

Суб'єкт надання адміністративної послуги
Відділи соціального захисту управління соціального захисту департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради:
Галицький: вул. Ф. Ліста, 5, м. Львів, 79000
телефон: 261-44-50
електронна пошта: ,
Залізничний: вул. І. Виговського, 34, м. Львів, 79022
телефон: 295-82-28
електронна пошта: ,
Личаківський: вул. К. Левицького, 67, м. Львів, 79017
телефон: 254-62-89
електронна пошта:
Сихівський: просп. Червоної Калини, 66, м. Львів, 79049
телефон: 254-64-80
електронна пошта: ,
Франківський: вул. Ген. Т. Чупринки, 85, м. Львів, 79044
телефон: 237-50-81
електронна пошта: ,
Шевченківський: вул. В. Липинського, 11, м. Львів, 79058
телефон: 252-28-40
електронна пошта: ,

Графік прийому
в “єдиних приймальнях” відділів соціального захисту
понеділок: 13.00 год. – 19.00 год.
вівторок-четвер: 08.00 год. – 19.00 год.

https://social.lviv.ua, https://city-adm.lviv.ua
електронна пошта управління соціального захисту ДГП ЛМР:

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання
1. Заява.
2. Копія паспорта громадянина України (у разі якщо звертається його законний представник –  копії паспорта законного представника та документа, що підтверджує його повноваження).
3. Копія довідки до акта огляду медико-соціальною експертною комісією за формою, наведеною у первинній обліковій документації № 157-1/о “Виписка з акта огляду медико-соціальною експертною комісією”, затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 30 липня 2012 року № 577, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 05 вересня 2012 року за № 1504/21816;
5. Фото.
Платність або безоплатність адміністративної послуги
Адміністративна послуга надається безоплатно
Строк надання адміністративної послуги
Послуга надається упродовж 5 днів з дня звернення
Результат надання адміністративної послуги
Видається довідка для отримання пільг особами з інвалідністю, які не мають права на пенсію чи соціальну допомогу
Можливі способи отримання відповіді (результату)
При особистому зверненні чи зверненні законного представника особи з інвалідністю.
Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги
1. Закон України “Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні”.
2. Наказ Міністерства соціальної політики України від 21.09.2015 № 946 “Про затвердження форми та Порядку видачі довідки для отримання пільг особами з інвалідністю, які не мають права на пенсію чи соціальну допомогу”.
Опис програми

Надання пільговикам довідки для отримання інших видів пільг, які надаються з урахуванням доходу
(безоплатне одержання ліків, лікарських засобів, імунобіологічних препаратів, виробів медичного призначення, зубопротезування тощо)

Суб’єкт надання адміністративної послуги
Відділи соціального захисту управління соціального захисту департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради:
Галицький: вул. Ф. Ліста, 5, м. Львів, 79000
телефон: 261-44-50
електронна пошта: ,
Залізничний: вул. І. Виговського, 34, м. Львів, 79022
телефон: 295-82-28
електронна пошта: ,
Личаківський: вул. К. Левицького, 67, м. Львів, 79017
телефон: 254-62-89
електронна пошта:
Сихівський: просп. Червоної Калини, 66, м. Львів, 79049
телефон: 254-64-80
електронна пошта: ,
Франківський: вул. Ген. Т. Чупринки, 85, м. Львів, 79044
телефон: 237-50-81
електронна пошта: ,
Шевченківський: вул. В. Липинського, 11, м. Львів, 79058
телефон: 252-28-40
електронна пошта: ,

Графік прийому
в “єдиних приймальнях” відділів соціального захисту
понеділок: 13.00 год. – 19.00 год.
вівторок-четвер: 08.00 год. – 19.00 год.

https://social.lviv.ua, https://city-adm.lviv.ua
електронна пошта управління соціального захисту ДГП ЛМР:

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання
1. Заява.
2. Документ, що посвідчує особу.
3. Декларація про доходи сім’ї пільговика.
4. Довідки про доходи свої та членів сім’ї (крім довідок про розмір пенсії та соціальної допомоги) за шість місяців, що передують місяцю звернення, або документи, що підтверджують відсутність доходів за такий період.
Платність або безоплатність адміністративної послуги
Адміністративна послуга надається безоплатно
Строк надання адміністративної послуги
У день надходження
Результат надання адміністративної послуги
Отримання довідки для отримання інших видів пільг, які надаються з урахуванням доходу (безоплатне одержання ліків, лікарських засобів, імунобіологічних препаратів, виробів медичного призначення, зубопротезування тощо).
Можливі способи отримання відповіді (результату)
У день надходження, якщо інше не обумовлено заявою
Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги
1. Постанова Кабінету Міністрів України від 29.01.2003 № 117 “Про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги”.
2. Закон України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”.
3. Закон України “Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні”.
4. Закон України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”.
5. Закон України “Про освіту”.
6. Закон України “Про бібліотеки і бібліотечну справу”.
7. Закон України “Про захист рослин”.
8. Закон України “Про жертви нацистських переслідувань”.
9. Закон України “Про охорону дитинства”.
10. Закон України “Про соціальний захист дітей війни”.
11. Закон України “Про культуру”.
12. Закон України “Основи законодавства України про охорону здоров’я”.
13. Кодекс цивільного захисту України.
14. Постанова Кабінету Міністрів України від 04.06.2015 № 389 “Про затвердження Порядку надання пільг окремим категоріям громадян з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сім’ї”.
15. Закон України “Про інформацію”.
16. Закон України”Про захист персональних даних”.
Опис програми

Надання довідки про внесення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги, для пред’явлення в організації – надавачі послуг

Суб’єкт надання адміністративної послуги
Відділи соціального захисту управління соціального захисту департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради:
Галицький: вул. Ф. Ліста, 5, м. Львів, 79000
телефон: 261-44-50
електронна пошта: ,
Залізничний: вул. І. Виговського, 34, м. Львів, 79022
телефон: 295-82-28
електронна пошта: ,
Личаківський: вул. К. Левицького, 67, м. Львів, 79017
телефон: 254-62-89
електронна пошта:
Сихівський: просп. Червоної Калини, 66, м. Львів, 79049
телефон: 254-64-80
електронна пошта: ,
Франківський: вул. Ген. Т. Чупринки, 85, м. Львів, 79044
телефон: 237-50-81
електронна пошта: ,
Шевченківський: вул. В. Липинського, 11, м. Львів, 79058
телефон: 252-28-40
електронна пошта: ,

Графік прийому
в “єдиних приймальнях” відділів соціального захисту
понеділок: 13.00 год. – 19.00 год.
вівторок-четвер: 08.00 год. – 19.00 год.

https://social.lviv.ua, https://city-adm.lviv.ua
електронна пошта управління соціального захисту ДГП ЛМР:

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання
1. Заява.
2. Документ, що посвідчує особу.
3. Копії документів, що підтверджують право пільговика та членів його сім’ї на пільги (з пред’явленням оригіналів цих документів).
4. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків та інших обов’язкових платежів.
5. Довідка про склад сім’ї.
5. Інформація про характеристику житла та послуги, щодо отримання яких пільговик має пільги та реально ними користується
Платність або безоплатність адміністративної послуги
Адміністративна послуга надається безоплатно
Строк надання адміністративної послуги
У день надходження
Результат надання адміністративної послуги
Включення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги.
Отримання довідки про включення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги.
Можливі способи отримання відповіді (результату)
У день надходження, якщо інше не обумовлено заявою
Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги
1. Постанова Кабінету Міністрів України від 29.01.2003 № 117 “Про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги”.
2. Закон України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”.
3. Закон України “Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні”.
4. Закон України “Про статус ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ, ветеранів Національної поліції і деяких інших осіб та їх соціальний захист””.
5. Закон України “Про реабілітацію жертв репресій комуністичного тоталітарного режиму 1917-1991 років”.
6. Закон України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”.
7. Закон України “Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей”.
8. Закон України “Про освіту”.
9. Закон України “Про Державну службу спеціального зв’язку та захисту інформації України”.
10. Закон України “Про Службу безпеки України”.
11. Закон України “Про бібліотеки і бібліотечну справу”.
12. Закон України “Про захист рослин”.
13. Закон України “Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні”.
14. Закон України “Про жертви нацистських переслідувань”.
15. Закон України “Про охорону дитинства”.
16. Закон України “Про Державну кримінально-виконавчу службу України”.
17. Закон України “Про соціальний захист дітей війни”.
18. Закон України “Про культуру”.
19. Закон України “Основи законодавства України про охорону здоров’я”.
20. Кодекс цивільного захисту України.
21. Закон України “Про прокуратуру”.
22. Закон України “Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування”.
23. Закон України “Про підвищення престижності шахтарської праці”.
24. Закон України “Про вищу освіту”.
25. Закон України “Про встановлення державної допомоги постраждалим учасникам масових акцій громадського протесту та членам їх сімей”.
26. Закон України “Про інформацію”.
27. Закон України”Про захист персональних даних”.
Опис програми

Надання державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю

Суб’єкт надання адміністративної послуги
Відділи соціального захисту управління соціального захисту департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради:
Галицький: вул. Ф. Ліста, 5, м. Львів, 79000
телефон: 261-44-50
електронна пошта: ,
Залізничний: вул. І. Виговського, 34, м. Львів, 79022
телефон: 295-82-28
електронна пошта: ,
Личаківський: вул. К. Левицького, 67, м. Львів, 79017
телефон: 254-62-89
електронна пошта:
Сихівський: просп. Червоної Калини, 66, м. Львів, 79049
телефон: 254-64-80
електронна пошта: ,
Франківський: вул. Ген. Т. Чупринки, 85, м. Львів, 79044
телефон: 237-50-81
електронна пошта: ,
Шевченківський: вул. В. Липинського, 11, м. Львів, 79058
телефон: 252-28-40
електронна пошта: ,

Графік прийому
в “єдиних приймальнях” відділів соціального захисту
понеділок: 13.00 год. – 19.00 год.
вівторок-четвер: 08.00 год. – 19.00 год.

https://social.lviv.ua, https://city-adm.lviv.ua
електронна пошта управління соціального захисту ДГП ЛМР:

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання
1. Заява про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій, та пільг за формою, затвердженою наказом Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015 № 441 (при пред’явленні паспорта, трудової книжки та довідки про присвоєння ідентифікаційного номера Єдиного державного реєстру фізичних осіб).
2. Декларація про доходи та майно (заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім’ї) за останні шість календарних місяців, що передують місяцю звернення за призначенням допомоги, за формою, затвердженою наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 22.07.2003 № 204.
3. Копія рішення про встановлення опіки (у разі визнання особи недієздатною).
4. Копія рішення про призначення опікуна (для недієздатної особи, якій призначено опікуна);
5. Копія документа, що підтверджує повноваження представника закладу, який виконує функції опікуна над особою (для недієздатної особи, опікуна якій не призначено);
6. Копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, посвідчення біженця або посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідки на постійне проживання або посвідки на тимчасове проживання (у разі потреби);
7. Копія довідки про реєстрацію місця проживання.
8. Інформація про склад сім’ї зазначається в декларації про доходи та майно особи, яка звернулася за призначенням соціальної допомоги.

Для призначення соціальної допомоги дітям померлого годувальника додатково подаються:

1. Копія свідоцтва про народження або паспорта громадянина України особи, якій призначається соціальна допомога, з пред’явленням оригіналу;
2. Копія довідки (за наявності) про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків особи, якій призначається допомога (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмiтку в паспорті), з пред’явленням оригіналу;
3. Копії документів, що засвідчують родинні відносини члена сім’ї з померлим годувальником (за наявності);
4. Копія свідоцтва про смерть годувальника або рішення суду про визнання його безвісно відсутнім чи оголошення померлим з пред’явленням оригіналу;
5. Довідка загальноосвітнього навчального закладу системи загальної середньої освіти, професійно-технічного, вищого навчального закладу про те, що дитина навчається за денною формою навчання (у разі потреби).

Для призначення соціальної допомоги заява подається заявником особисто або через представника, який діє на підставі виданої йому довіреності, посвідченої нотаріально.
Якщо особа, якій призначається соціальна допомога, не досягла повноліття або є недієздатною, заява подається батьками, усиновителями, батьками-вихователями, прийомними батьками, патронатними вихователями, опікунами, піклувальниками за місцем їх проживання (реєстрації), представниками закладів (органів опіки та піклування), які виконують функції опікунів чи піклувальників над особою, за місцезнаходженням таких закладів (місцем проживання особи).

Платність або безоплатність адміністративної послуги
Адміністративна послуга надається безоплатно
Строк надання адміністративної послуги
Не пізніше десяти днів після надходження заяви зі всіма необхідними документами
Допомога оформляється протоколом, який зберігається в особовій справі отримувача соціальної допомоги та надається на термін призначення допомоги
Результат надання адміністративної послуги
Виплата допомоги
Можливі способи отримання відповіді (результату)
Повідомлення про призначення допомоги (або відмова у її призначенні) видається (надсилається поштою) одержувачу, про що робиться відповідний запис у журналі видачі довідок та повідомлень
Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги
1. Закон України “Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію та інвалідам”.
2. Наказ Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015 № 441 “Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг”.
3. Наказ Міністерства праці та соціальної політики України від 22.07.2003 № 204 “Про затвердження форми Декларації про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням всіх видів соціальної допомоги, та довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб”.
4. Постанова Кабінету Міністрів України від 02.04.2005 № 261 “Про затвердження Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам і державної соціальної допомоги на догляд ”.
Опис програми
Суб’єкт надання адміністративної послуги
Відділи соціального захисту управління соціального захисту департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради:
Галицький: вул. Ф. Ліста, 5, м. Львів, 79000
телефон: 261-44-50
електронна пошта: ,
Залізничний: вул. І. Виговського, 34, м. Львів, 79022
телефон: 295-82-28
електронна пошта: ,
Личаківський: вул. К. Левицького, 67, м. Львів, 79017
телефон: 254-62-89
електронна пошта:
Сихівський: просп. Червоної Калини, 66, м. Львів, 79049
телефон: 254-64-80
електронна пошта: ,
Франківський: вул. Ген. Т. Чупринки, 85, м. Львів, 79044
телефон: 237-50-81
електронна пошта: ,
Шевченківський: вул. В. Липинського, 11, м. Львів, 79058
телефон: 252-28-40
електронна пошта: ,

Графік прийому
в “єдиних приймальнях” відділів соціального захисту
понеділок: 13.00 год. – 19.00 год.
вівторок-четвер: 08.00 год. – 19.00 год.

https://social.lviv.ua, https://city-adm.lviv.ua
електронна пошта управління соціального захисту ДГП ЛМР:

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання
1. Заява про призначення житлової субсидії за формою, затвердженою наказом Міністерства соціальної політики України від 02.05.2018 № 604 (при пред’явленні паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного номера Єдиного державного реєстру фізичних осіб).
2. Декларація про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії, за формою, затвердженою наказом Міністерства соціальної політики України від 02.05.2018 № 604.
3. Довідки про доходи – у разі зазначення в декларації доходів, інформація про які відсутня у ДФС, Пенсійному фонді України, фондах соціального страхування тощо і відповідно до законодавства не може бути отримана за запитом структурного підрозділу з питань соціального захисту населення у порядку, встановленому цим Положенням. У разі неможливості підтвердити такі доходи довідкою до декларації додається письмове пояснення з зазначенням їх розміру;
4. Договір найму (оренди) житла (за наявності).
Заява про призначення житлової субсидії подається уповноваженою особою за зареєстрованим місцем проживання (орендарі, внутрішньо переміщені особи – за фактичним місцем проживання.
Заява та декларація можуть бути надіслані структурному підрозділу з питань соціального захисту населення за зареєстрованим місцем проживання заявника (орендарі, внутрішньо переміщені особи — за фактичним місцем проживання) поштою або в електронній формі через офіційний веб-портал Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з накладенням електронного цифрового або електронного підпису, створеного шляхом додавання до заяви в електронній формі ідентифікаційних даних декларанта, підтверджених у процесі автентифікації з використанням електронної системи ідентифікації, що використовує базу клієнтських даних банків.
Під час прийому документів для призначення житлової субсидії забороняється вимагати від громадян документи, подання яких не передбачено цим Положенням.
Для розгляду питань, що належать до компетенції комісії, у випадках, передбачених цим Положенням, структурний підрозділ з питань соціального захисту населення може запропонувати громадянину подати додаткові документи, які не передбачені цим Положенням, але необхідні для розгляду комісією питань. Заявник має право самостійно подати додаткові документи навіть у разі, коли структурний підрозділ з питань соціального захисту населення не пропонував подати такі документи для розгляду комісією.
Платність або безоплатність адміністративної послуги
Адміністративна послуга надається безоплатно
Строк надання адміністративної послуги
Житлова субсидія на оплату житлово-комунальних послуг, витрат на управління багатоквартирним будинком призначається з місяця звернення за її призначенням до дати закінчення опалювального (неопалювального) сезону і розраховується:
на неопалювальний сезон — з 1 травня по 30 вересня;
на опалювальний сезон — з 1 жовтня по 30 квітня.
Результат надання адміністративної послуги
Виплата здійснюється шляхом перерахування коштів на особові рахунки домогосподарств відкриті у виконавців/виробників житлово-комунальних послуг.
Можливі способи отримання відповіді (результату)
Структурний підрозділ з питань соціального захисту самостійно обирає форму інформування заявника про призначення житлової субсидії (в паперовому або електронному (за наявності адреси електронної пошти) вигляді або смс-повідомлення).
Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги
1. Постанова Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 “Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива”.
2. Постанова Кабінету Міністрів України від 06.08.2014 № 409 ”Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування”.
3. Постанова Кабінету Міністрів України від 27.07.1998 № 1156 ”Про новий розмір витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива у разі надання житлової субсидії”.
4. Наказ Міністерства праці та соціальної політики України від 28.04.2004 № 95 “Про затвердження форми Акта обстеження матеріально-побутових умов сім’ї”.
5. Наказ Міністерства соціальної політики України від 02.05.2018 № 604 ”Про затвердження форм Заяви про призначення житлової субсидії та Декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії”.
Опис програми

Видача пільгових проїзних талонів національного та міжнародного зразка

Суб’єкт надання адміністративної послуги
Відділи соціального захисту управління соціального захисту департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради:
Галицький: вул. Ф. Ліста, 5, м. Львів, 79000
телефон: 261-44-50
електронна пошта: ,
Залізничний: вул. І. Виговського, 34, м. Львів, 79022
телефон: 295-82-28
електронна пошта: ,
Личаківський: вул. К. Левицького, 67, м. Львів, 79017
телефон: 254-62-89
електронна пошта:
Сихівський: просп. Червоної Калини, 66, м. Львів, 79049
телефон: 254-64-80
електронна пошта: ,
Франківський: вул. Ген. Т. Чупринки, 85, м. Львів, 79044
телефон: 237-50-81
електронна пошта: ,
Шевченківський: вул. В. Липинського, 11, м. Львів, 79058
телефон: 252-28-40
електронна пошта: ,

Графік прийому
в “єдиних приймальнях” відділів соціального захисту
понеділок: 13.00 год. – 19.00 год.
вівторок-четвер: 08.00 год. – 19.00 год.

https://social.lviv.ua, https://city-adm.lviv.ua
електронна пошта управління соціального захисту ДГП ЛМР:

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання
1. Заява.
2. Паспорт.
3. Посвідчення, що підтверджує право на отримання листів талонів (пільгове посвідчення).
Платність або безоплатність адміністративної послуги
Адміністративна послуга надається безоплатно
Строк надання адміністративної послуги
Упродовж 3 робочих днів
Результат надання адміністративної послуги
Видача талонів
Можливі способи отримання відповіді (результату)
Документи подаються суб’єктом звернення особисто або уповноваженою ним особою
Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги
1. Закон України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”.
2. Постанова Кабінету Міністрів України від 12.05.1994 № 302 “Про порядок видачі посвідчень і нагрудних знаків ветеранів війни”.
3. Закон України від 26.04.1996 № 144/96-ВР ‘’ Про ратифікацію Угоди про взаємне визнання пільг і гарантій для учасників та інвалідів Великої Вітчизняної війни, учасників бойових дій на території інших держав, сімей загиблих військовослужбовців“