Виплата, кому присвоєно “Мати-героїня”Допомога малозабезпеченим сім’ямДопомога сім’ям з дітьмиТимчасова допомога дітям взамін аліментів
Опис програми
Призначення одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України “Мати-героїня“
Суб'єкт надання адміністративної послуги
Відділи соціального захисту управління соціального захисту департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради:

Галицький:вул. Ф. Ліста, 5, м. Львів, 79000
телефон: 261-44-50
електронна пошта: ,
Залізничний:вул. І. Виговського, 34, м. Львів, 79022
телефон: 295-82-28
електронна пошта: ,
Личаківський:вул. К. Левицького, 67, м. Львів, 79017
телефон: 254-62-89
електронна пошта: ,
Сихівський:просп. Червоної Калини, 66, м. Львів, 79049
телефон: 254-64-80
електронна пошта: ,
Франківський:вул. Ген. Т. Чупринки, 85, м. Львів, 79044
телефон: 237-50-81
електронна пошта: ,
Шевченківський:вул. В. Липинського, 11, м. Львів, 79058
телефон: 252-28-40
електронна пошта: ,

Графік прийому
в “єдиних приймальнях” відділів соціального захисту
понеділок: 13.00 год. – 19.00 год.
вівторок-четвер: 08.00 год. – 19.00 год.
https://social.lviv.ua, https://city-adm.lviv.ua
електронна пошта управління соціального захисту ДГП ЛМР:

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання
1. Заява про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій, субсидій та пільг за формою, затвердженою наказом Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015 № 441.
2 . Копія сторінок паспорта з даними про прізвище, ім’я та по батькові, місце реєстрації;
Заява про призначення допомоги подається особою (одержувачем адміністративної послуги) або через уповноважену особу, яка подає також нотаріально засвідчений документ, що підтверджує її право представляти жінку, якій присвоєно почесне звання.
Платність або безоплатність адміністративної послуги
Адміністративна послуга надається безоплатно
Строк надання адміністративної послуги
Не пізніше десяти днів після надходження заяви зі всіма необхідними документами
Допомога оформляється протоколом, який зберігається в особовій справі отримувача допомоги
Результат надання адміністративної послуги
Виплата допомоги
Можливі способи отримання відповіді (результату)
Повідомлення про призначення допомоги (або відмова у її призначенні) видається (надсилається поштою) одержувачу, про що робиться відповідний запис у журналі видачі довідок та повідомлень
Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги
1. Наказ Міністерства соціальної політики України від від 21.04.2015 № 441 “Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг”.
2. Постанова Кабінету Міністрів України від 28.02.2011 № 268 ”Про затвердження Порядку виплати одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України “Мати-героїня””
Опис програми
Суб’єкт надання адміністративної послуги
Відділи соціального захисту управління соціального захисту департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради:
Галицький: вул. Ф. Ліста, 5, м. Львів, 79000
телефон: 261-44-50
електронна пошта: ,
Залізничний: вул. І. Виговського, 34, м. Львів, 79022
телефон: 295-82-28
електронна пошта: ,
Личаківський: вул. К. Левицького, 67, м. Львів, 79017
телефон: 254-62-89
електронна пошта:
Сихівський: просп. Червоної Калини, 66, м. Львів, 79049
телефон: 254-64-80
електронна пошта: ,
Франківський: вул. Ген. Т. Чупринки, 85, м. Львів, 79044
телефон: 237-50-81
електронна пошта: ,
Шевченківський: вул. В. Липинського, 11, м. Львів, 79058
телефон: 252-28-40
електронна пошта: ,

Графік прийому
в “єдиних приймальнях” відділів соціального захисту
понеділок: 13.00 год. – 19.00 год.
вівторок-четвер: 08.00 год. – 19.00 год.

https://social.lviv.ua, https://city-adm.lviv.ua
електронна пошта управління соціального захисту ДГП ЛМР:

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання
Уповноважений представник сім’ї подає:
1. заяву за формою, затвердженою наказом Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015 № 441
2. документ, що посвідчує особу уповноваженого представника
сім’ї;
3. декларацію про доходи та майно (заповнюється на підставі
довідок про доходи кожного члена сім’ї) за формою, затвердженою наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 22.07.2003 № 204;
4. довідку про наявність та розмір земельної частки (паю).
Інформація про склад сім’ї заявника зазначається в декларації
про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням
усіх видів соціальної допомоги.
Для призначення соціальної допомоги на наступний строк
уповноважений представник сім’ї подає :
1. заяву;
2. декларацію про доходи та майно.
Платність або безоплатність адміністративної послуги
Адміністративна послуга надається безоплатно
Строк надання адміністративної послуги
Не пізніше десяти днів після надходження заяви зі всіма необхідними документами
Допомога оформляється протоколом, який зберігається в особовій справі отримувача соціальної допомоги та надається на термін призначення допомоги
Результат надання адміністративної послуги
Виплата допомоги
Можливі способи отримання відповіді (результату)
Повідомлення про призначення допомоги (або відмова у її призначенні) видається (надсилається поштою) одержувачу, про що робиться відповідний запис у журналі видачі довідок та повідомлень
Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги
1. Закон України “”Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям “”.
2. Постанова Кабінету Міністрів України від 24.02.2003 № 250 “”Про затвердження Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям “”.
3. Наказ Міністерства соціальної політики України від від 21.04.2015 № 441 “”Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг””.
4. Наказ Міністерства праці та соціальної політики України від 22.07.2003 № 204 “”Про затвердження форми Декларації про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням всіх видів соціальної допомоги, та довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб”.
Опис програми

Надання державної допомоги:
1) у зв’язку з вагітністю та пологами особам, які не застраховані у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування;
2) при народженні дитини;
3) при усиновленні дитини;
4) на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування;
5) на дітей одиноким матерям

Суб’єкт надання адміністративної послуги
Відділи соціального захисту управління соціального захисту департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради:
Галицький: вул. Ф. Ліста, 5, м. Львів, 79000
телефон: 261-44-50
електронна пошта: ,
Залізничний: вул. І. Виговського, 34, м. Львів, 79022
телефон: 295-82-28
електронна пошта: ,
Личаківський: вул. К. Левицького, 67, м. Львів, 79017
телефон: 254-62-89
електронна пошта:
Сихівський: просп. Червоної Калини, 66, м. Львів, 79049
телефон: 254-64-80
електронна пошта: ,
Франківський: вул. Ген. Т. Чупринки, 85, м. Львів, 79044
телефон: 237-50-81
електронна пошта: ,
Шевченківський: вул. В. Липинського, 11, м. Львів, 79058
телефон: 252-28-40
електронна пошта: ,

Графік прийому
в “єдиних приймальнях” відділів соціального захисту
понеділок: 13.00 год. – 19.00 год.
вівторок-четвер: 08.00 год. – 19.00 год.

https://social.lviv.ua, https://city-adm.lviv.ua
електронна пошта управління соціального захисту ДГП ЛМР:

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання
1. Заява про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг за формою, затвердженою наказом Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015 № 441 (при пред’явленні паспорта або іншого документа, що посвідчує особу).

Для надання державної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами особам, які не застраховані у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування:

2. Довідка, видана лікувально-профілактичним закладом, за формою № 147/о.
3. Довідка з основного місця служби, навчання про те, що жінка служить, навчається.
4. Довідка ліквідаційної комісії про те, що жінка звільнена з роботи у зв’язку з ліквідацією підприємства, установи та організації.
5. Довідка центру зайнятості про те, що жінка зареєстрована у центрі зайнятості як безробітна.
6. Довідка Пенсійного фонду України про те, що жінка, яка є фізичною особою – підприємцем, перебуває (не перебуває) на обліку в органах Пенсійного фонду України та не бере участь на добровільних засадах у загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням.
7. Особи, які усиновили чи взяли під опіку дитину протягом двох місяців з дня її народження, подають рішення про усиновлення чи встановлення опіки.

Для надання державної допомоги при народженні:

Зява, зазначена у пункті 1 може бути подана одним з батьків(опікунів), з яким постійно проживає дитина.
Зява, зазначена у пункті 1 може бути подана в електронній формі (з використанням засобів телекомунікаційних систем, через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, зокрема з використанням електронного цифрового підпису)
2. Копія свідоцтва про народження дитини (з пред’явленням оригіналу).
3.Копія рішення про встановлення опіки (для опікунів).
4. Жінки, які мають зареєстроване місце проживання на території України і народили дитину під час тимчасового перебування за межами України, подають видані компетентними органами країни перебування і легалізовані в установленому порядку документи, що засвідчують народження дитини, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України

Для надання державної допомоги при усиновлені дитини:

2. Копія свідоцтва про народження дитини, виданого державним
органом реєстрації актів цивільного стану після внесення змін до актового запису про народження дитини на підставі рішення суду про усиновлення дитини.
3. Копія рішення суду про усиновлення дитини.

Для надання державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування:

2. Копія рішення органу опіки та піклування або суду про встановлення опіки чи піклування над дитиною-сиротою або дитиною, позбавленою батьківського піклування.
3. Копія свідоцтва про народження дитини.
4. Довідка про реєстрацію місця проживання опікуна
(піклувальника) та дитини (для дітей, над якими встановлено опіку чи піклування і які є вихованцями дитячих навчальних закладів, що фінансуються не за рахунок бюджетних коштів, – видана органом реєстрації довідка, в якій зазначено статус дитячого навчального закладу та за які кошти він фінансується, а також підтверджено факт перебування в ньому дітей).
5. Довідки про місячні розміри пенсії, аліментів, стипендії,
державної допомоги, що одержує на дитину опікун чи піклувальник.
6. Медичний висновок про дитину з інвалідністю віком до 18 років, виданий в установленому МОЗ порядку.

Для надання державної допомоги на дітей одиноким матерям:

2. Витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про державну реєстрацію народження дитини, виданий відділом державної реєстрації актів цивільного стану, або довідка про народження, видана виконавчим органом сільської, селищної, міської (крім міст обласного значення) рад, із зазначенням підстави внесення відомостей про батька дитини до актового запису про народження дитини. відповідно до абзацу першого частини першої статті 135 Сімейного кодексу України ( 2947-14 ), або документ про народження, виданий компетентним органом іноземної держави, в якому відсутні відомості про батька, за умови його легалізації в установленому законодавством порядку;
3. Копія свідоцтва про народження дитини;
4. Довідка про реєстрацію місця проживання матері та дитини. У разі неможливості одержати таку довідку допомога призначається на підставі висновку про початкову оцінку потреб дитини та сім’ї, наданого центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, із зазначенням факту проживання дитини з матір’ю. Якщо дитина навчається за межами населеного пункту, в якому проживає мати, і не перебуває на повному державному утриманні, подається довідка про реєстрацію місця проживання матері та довідка про реєстрацію місця проживання або місця перебування (навчання) дитини.
5. Усиновлювачі подають також копію рішення про усиновлення.
6.Мати (батько) дітей у разі смерті одного з батьків, яка (який) не одержує на них пенсію в разі втрати годувальника, соціальну пенсію або державну соціальну допомогу дитині померлого годувальника, передбачену Законом України “”Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю””, подають копію свідоцтва про смерть одного з подружжя та довідку про те, що вони не одержують на дітей зазначені пенсії та державну соціальну допомогу.
7.Якщо одинока мати народила дитину за межами України і не може подати документ, який підтверджує той факт, що вона є одинокою матір’ю, рішення про призначення їй допомоги на дитину приймається органом соціального захисту населення на підставі висновку про початкову оцінку потреб дитини та сім’ї, наданого центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді із зазначенням інформації про факт проживання дитини з матір’ю, і документа про народження дитини легалізованого в установленому порядку, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України.
8. Довідки про доходи і декларації про доходи та майновий стан осіб, що звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги.

Платність або безоплатність адміністративної послуги
Адміністративна послуга надається безоплатно
Строк надання адміністративної послуги
“Не пізніше десяти днів після надходження заяви зі всіма необхідними документами
Допомога оформляється протоколом, який зберігається в особовій справі отримувача соціальної допомоги та надається на термін призначення допомоги”
Результат надання адміністративної послуги
Виплата допомоги
Можливі способи отримання відповіді (результату)
Повідомлення про призначення допомоги (відмову у призначенні) видається (надсилається поштою) одержувачу, про що робиться відповідний запис у журналі видачі довідок та повідомлень
Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги
1. Закон України “”Про державну допомогу сім’ям з дітьми””.
2. Постанова Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1751 “”Про затвердження Порядку призначення і виплати державної допомоги сім’ям з дітьми””.
3. Наказ Міністерства соціальної політики України від від 21.04.2015 № 441 “”Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг””.
4. Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 18.03.2002 № 93 “Про затвердження форм облікової документації щодо призначення державної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами жінкам, які не застраховані в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування, та інструкцій щодо їх заповнення”.
5. Наказ Міністерства праці та соціальної політики України від 22.07.2003 № 204 “”Про затвердження форми Декларації про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням всіх видів соціальної допомоги, та довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб””.
Опис програми

Надання тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме

Суб'єкт надання адміністративної послуги
Відділи соціального захисту управління соціального захисту департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради:
Галицький: вул. Ф. Ліста, 5, м. Львів, 79000
телефон: 261-44-50
електронна пошта: ,
Залізничний: вул. І. Виговського, 34, м. Львів, 79022
телефон: 295-82-28
електронна пошта: ,
Личаківський: вул. К. Левицького, 67, м. Львів, 79017
телефон: 254-62-89
електронна пошта:
Сихівський: просп. Червоної Калини, 66, м. Львів, 79049
телефон: 254-64-80
електронна пошта: ,
Франківський: вул. Ген. Т. Чупринки, 85, м. Львів, 79044
телефон: 237-50-81
електронна пошта: ,
Шевченківський: вул. В. Липинського, 11, м. Львів, 79058
телефон: 252-28-40
електронна пошта: ,

Графік прийому
в “єдиних приймальнях” відділів соціального захисту
понеділок: 13.00 год. – 19.00 год.
вівторок-четвер: 08.00 год. – 19.00 год.

https://social.lviv.ua, https://city-adm.lviv.ua
електронна пошта управління соціального захисту ДГП ЛМР:

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання
1. Заява одного з батьків, який утримує дитину про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій, субсидій та пільг за формою, затвердженою наказом Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015 № 441 (при пред’явленні паспорта або іншого документа, що посвідчує особу).
2. Копія свідоцтва про народження дитини.
3. Декларація про доходи та майновий стан осіб, що звернулися за
призначенням усіх видів соціальної допомоги (заповнюється на
підставі довідок про доходи кожного члена сім’ї), за формою, затвердженою наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 22.07.2003 № 204.

Залежно від підстав, на яких призначається тимчасова
допомога, додатково подаються такі документи:
1. Рішення суду (виконавчий лист) про стягнення з одного з батьків аліментів на дитину.
2. Довідка державної виконавчої служби, що підтверджує факт несплати аліментів одним з батьків протягом шести місяців, що передують місяцю звернення.
3. Довідка відповідної установи про здійснення стосовно одного з батьків кримінального провадження або про його перебування на примусовому лікуванні, у місцях позбавлення волі, визнання його в
установленому порядку недієздатним, а також перебування на строковій військовій службі.
4. Повідомлення органу внутрішніх справ про те, що місце проживання (перебування) одного з батьків дитини не встановлено.

Платність або безоплатність адміністративної послуги
Адміністративна послуга надається безоплатно
Строк надання адміністративної послуги
Не пізніше десяти днів після надходження заяви зі всіма необхідними документами
Допомога оформляється протоколом, який зберігається в особовій справі отримувача соціальної допомоги та надається на термін призначення допомоги
Результат надання адміністративної послуги
Виплата допомоги
Можливі способи отримання відповіді (результату)
Повідомлення про призначення допомоги (або відмова у її призначенні) видається (надсилається поштою) одержувачу, про що робиться відповідний запис у журналі видачі довідок та повідомлень
Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги
1. Стаття 181, 182 Сімейного кодексу України.
2. Постанова Кабінету Міністрів України від 22.02.2006 № 189 “”Про затвердження Порядку призначення та виплати тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме””.
3. Наказ Міністерства соціальної політики України від від 21.04.2015 № 441 “”Про затвердження форми Заяви про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг””.
4. Наказ Міністерства праці та соціальної політики України від 22.07.2003 № 204 “”Про затвердження форми Декларації про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням всіх видів соціальної допомоги, та довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб””.