Понеділок, 08 жовтня 2018 12:40

В Центрі надання адміністративних послуг на пл. Ринок встановили сервіс для людей із вадами слуху

Оцініть матеріал!
(1 Голосувати)

Як повідомили в департаменті адміністративних послуг ЛМР, в рамках проекту «Інклюзивно-привітний ЦНАП», в офісі на пл. Ринок, 1 запрацював новий сервіс для нечуючих та слабочуючих людей. Він дає змогу відвідувачам з вадами слуху вільно спілкуватися з працівниками Центру надання адміністративних послуг. Зараз цей сервіс працює в тестовому режимі.

«Тепер нечуючі відвідувачі ЦНАП на пл. Ринок, 1 зможуть скористатися простим і зручним сервісом з обслуговування ConnectPro, і в режимі онлайн вільно спілкуватись на доступній мові», — зазначають в департаменті адміністративних послуг ЛМР.

Додаток дає можливість спілкуватися з нечуючими і слабочуючими заявниками з допомогою онлайн-перекладача жестової мови, або обміну миттєвими повідомленнями, в яких мова адміністратора перетворюється в текст, а текст, що друкує нечуючий, озвучується адміністратору. Для цього достатньо відсканувати спеціальний QR-код за допомогою свого смартфона, та розпочати онлайн-чат з експертом.

Якщо ж у заявника немає смартфона, передбачена можливість онлайн-перекладу жестової мови через додаток, який встановлено на планшеті адміністратора.

Читати 47 разів

Наші партнери

Наші колеги

Львівська міська рада
Департамент гуманітарної політики
Управління соціального захисту
79008, Львів, вул. Галицька, 21
тел/факс:0(32)235-49-82, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.